Major Nelson zajmujący się kontaktem ze społecznością Xbox Live, umieścił na swoim blogu listę ściągalnej zawartości, którą przez tydzień będzie można zakupić w niższej niż dotychczas cenie. Promocja wystartowała z okazji zbliżającego się Black Friday w Stanach Zjednoczonych organizowanego z okazji Święta Dziękczynienia.
Marcin Skierski
Major Nelson zajmujący się kontaktem ze społecznością Xbox Live, umieścił na swoim blogu listę ściągalnej zawartości, którą przez tydzień będzie można zakupić w niższej niż dotychczas cenie. Promocja wystartowała z okazji zbliżającego się Black Friday (początek świątecznego sezonu sprzedaży) w Stanach Zjednoczonych organizowanego z okazji Święta Dziękczynienia.
Choć najbliższy czwartek jest datą szczególną dla Amerykanów, zniżki są dostępne dla graczy z całego świata. Dotyczy to także Polski, w której usługa Xbox Live oficjalnie wystartowała 10 listopada, dzięki czemu możemy wreszcie w pełni legalnie skorzystać z oferty.

Nie ma jednak róży bez kolców – jak być może wiecie, zawartość rodzimego Rynku jest mocno ograniczona w stosunku do tej w większości innych krajów. Oznacza to, że kilku produktów objętych promocją nawet nie ściągniemy, a z tych najbardziej brakujących wymienić można choćby Puzzle Quest 2, czy Monkey Island 2 Special Edition: LeChuck’s Revenge.
Poniżej możecie przejrzeć zestawienie promocyjnej zawartości, ich obniżoną cenę i wartość procentową wyznaczającą, o ile taniej możemy obecnie daną rzecz nabyć. Czerwonym kolorem zaznaczyliśmy produkty, które nie są dostępne w polskiej wersji Xbox Live.
Gry:
Dodatki:
Awatary:
Promocja zakończy się 29 listopada, do tego czasu należy więc wykorzystać okazję i nabyć brakujące tytuły, bo w najbliższy wtorek ceny wrócą do swojego standardowego poziomu. W piątek dodatkowo stanieją kolejne produkty – tym razem aż o 80%, ale w tym przypadku na tańsze zakupy będziemy mieli tylko jeden dzień.

Oprócz tego dowiedzieliśmy się, że w październiku usługa Xbox Live Arcade zanotowała rekordowe przychody. Jak donosi organizacja Forecasting and Analyzing Digital Entertainment (FADE), w ostatnim miesiącu do kas Microsoftu z tego tytułu wpłynęło 11.2 milionów dolarów, czyli aż o 91% więcej w stosunku do tego samego okresu w zeszłym roku. Łącznie od stycznia do października wartość przychodów przekroczyła już 100 milionów dolarów.
Przy okazji opublikowano listę najlepiej sprzedających się produkcji na Xbox Live Arcade w październiku. Na szczycie znalazł się Dead Rising 2: Case Zero – dodatek DLC do drugiej części gry akcji z zombiakami w roli głównej. W poniższym zestawieniu obok tytułów znajdziecie listę sprzedanych egzemplarzy danej pozycji w poprzednim miesiącu.
1. Dead Rising 2: Case Zero (Capcom) - 104,000 egzemplarzy (400 MSP)
2. Sonic The Hedgehog 4: Episode 1 (Sega) - 98,000 egzemplarzy (1200 MSP)
3. Super Meat Boy (Team Meat) - 70,000 egzemplarzy (800 MSP)
4. Comic Jumper (Twisted Pixel) - 55,000 egzemplarzy (1200 MSP)
5. Plants vs. Zombies (PopCap) - 45,000 egzemplarzy (1200 MSP)
6. Limbo (Playdead) - 33,000 egzemplarzy (1200 MSP)
7. Costume Quest (Double Fine) - 31,000 egzemplarzy (1200 MSP)
8. Castle Crashers (The Behemoth) - 28,000 egzemplarzy (1200 MSP)
9. Trials HD (RedLynx) - 26,000 egzemplarzy (1200 MSP)
10. Dead Space Ignition (Sumo Digital) - 26,000 egzemplarzy (400 MSP)
Data wydania: 15 lipca 2009
GRYOnline
Gracze
Steam
0