Battlefield 6 powinien otrzymać większe mapy. Już nie tylko gracze o tym mówią, ale główny twórca gry. Chyba możemy być spokojni o kolejne sezony.
Powraca jak bumerang temat zbyt małych map w Battlefield 6. Tym razem odniósł się do tego główny producent gry David Sirland. Mówi on o ograniczonej przestrzeni dla lotnictwa, lecz podkreśla, że nie jest to problem wszystkich rodzajów terenów w grach Battlefield. Jeśli jednak taka osoba porusza ten temat, gracze mogą odetchnąć z ulgą.
Tym bardziej, że cytowana wypowiedź wprost mówi o wprowadzeniu większych map do Battlefielda 6. Może to świadczyć o tym, że studio chce w przyszłości dodać bardziej przestronne tereny, doskonałe do walk na większą skalę. Piloci w końcu przestaną się czuć jak właściciel SUV-a na ciasnym parkingu.

To z pewnością problem tej mapy, podobnie jak ograniczona przestrzeń lotnicza. Nie zgadzam się jednak, że dotyczy to wszystkich map, ponieważ we wszystkich grach istnieją różne rodzaje map BF. Z pewnością potrzebujemy więcej dużych map sandboxowych!
– David Sirland, główny producent DICE
Battlefield 6 pod względem wielkości map nie błyszczy, a to widać szczególnie w porównaniu z jego poprzednikami. Nie chodzi tylko o same liczby definiujące powierzchnię terenów. Gracze piszą o ich konstrukcji sprawiającej, że na niektórych mapach można zginąć, odrodzić się i znów zginąć – to wszystko dosłownie w chwili i w zasięgu rzutu ziemniakiem od miejsca spawnu.

Mapy bywają zbyt liniowe, jest na nich wiele miejsc otwartych ze wszystkich stron. To sprzyja intensywności rozgrywki, ale przez niektórych bywa odbierane jako nadmierny chaos. Gracze poprawiają to na własną rękę wykorzystując edytor trybu Portal. Oby studio EA DICE odrobiło lekcje i stworzyło kilka obszarów do gry, na których można nabrać więcej oddechu.
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
0

Autor: Arkadiusz Strzała
Swoją przygodę z pisaniem zaczynał od własnego bloga i jednego z wczesnych forum (stworzonego jeszcze w technologii WAP). Z wykształcenia jest elektrotechnikiem, posiada zamiłowanie do technologii, konstruowania różnych rzeczy i rzecz jasna – grania w gry komputerowe. Obecnie na GOL-u jest newsmanem i autorem publicystyki, a współpracę z serwisem rozpoczął w kwietniu 2020 roku. Specjalizuje się w tekstach o energetyce i kosmosie. Nie stroni jednak od tematów luźniejszych lub z innych dziedzin. Uwielbia oglądać filmy science fiction i motoryzacyjne vlogi na YouTube. Gry uruchamia głównie na komputerze PC, aczkolwiek posiada krótki staż konsolowy. Preferuje strategie czasu rzeczywistego, FPS-y i wszelkie symulatory.