Społeczność Battlefielda 6 znalazła sposób, aby wykorzystać Redsec w klasycznym trybie Podbój. To dobra wiadomość dla osób, które pragną dużych map.
Jeżeli lubicie Battlefielda 6, ale nie jesteście fanami gatunku battle royale, nie oznacza to, że Redsec nie ma Wam nic do zaoferowania. Społeczność wykorzystała bowiem mapę z tego modułu, aby rozgrywać na niej standardowy tryb Podbój.
W tym celu wykorzystano Portal, który pozwala na tworzenie własnych trybów gry i modyfikowanie map. Chociaż narzędzie nie zapewnia takiej swobody, która pozwoliłaby na tworzenie zupełnie nowych lokacji od podstaw, to istnieją sposoby na dostosowanie oficjalnych map od EA DICE.
Na ten moment pełna mapa Redsec nie jest jeszcze dostępna w Portalu, ale prawdopodobnie zmieni się to z czasem. Gracze mają jednak dostęp do dwóch jej części, na których mogą toczyć rozgrywki w trybie Podbój. Jest to o tyle istotne, że fani Battlefielda 6 często zwracali uwagę na brak faktycznie dużych map w grze – takową oferuje właśnie moduł Redsec.
W Portalu znaleźć można trzy warianty dwóch map przygotowane przez społeczność. Aby do nich dołączyć, należy wcisnąć przycisk „Znajdź doświadczenie” i wpisać jeden z kodów zamieszczonych w nawiasach poniżej. Następnie można wejść na istniejący już serwer lub stworzyć go samodzielnie.
Projekt spotkał się ze sporym zainteresowaniem społeczności Battlefielda 6. Wielu użytkowników chwali wykonaną przez graczy pracę i chciałoby, aby EA DICE wspomogło promowanie tego typu inicjatyw.
To jest genialne. Trzymam kciuki, żeby faktycznie wprowadzili je do oficjalnej rotacji map. Na razie będę po prostu bawić się moją drużyną.
Nie lubisz mniejszych map? Wprowadź zmianę, którą chcesz zobaczyć! To jest niesamowite, świetna robota!
DICE powinno to promować w grze, żeby łatwiej było znaleźć i zagrać na serwerze. To jest BF, jakiego chcemy!
Warto zaznaczyć, że obie mapy są wciąż udoskonalane i w niektórych miejscach widać jeszcze niedoróbki. Znalezienie pełnych serwerów może sprawić też nieco trudności, dlatego społeczność apeluje o większą uwagę dla tego typu projektów.
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
0

Autor: Marcin Bukowski
Absolwent Elektroniki i Telekomunikacji na Politechnice Gdańskiej, który postanowił poświęcić swoje życie grom wideo. W czasach dzieciństwa gubił się w Górniczej Dolinie oraz „wbijał golda” w League of Legends. Dwadzieścia lat później gry nadal bawią go tak samo. Dziś za ulubione tytuły uważa Persony oraz produkcje typu soulslike od From Software. Stroni od konsol, a wyjątkowe miejsce w jego sercu zajmuje PC. Po godzinach hobbystycznie działa jako tłumacz, tworzy swoją pierwszą grę bądź spędza czas na oglądaniu filmów i seriali (głównie tych animowanych).