Próba zabicia Dead Cells i zastąpienia niezależnego hitu inną grą byłaby nielogiczna, twierdzi deweloper. „To założenie bardzo nas boli"

Motion Twin zabrało głos w głośnej sprawie „uśmiercania” Dead Cells tylko po to, aby „zrobić miejsce” dla swojej kolejnej produkcji.

Kamil Kleszyk

Próba zabicia Dead Cells i zastąpienia niezależnego hitu inną grą byłaby nielogiczna, twierdzi deweloper. „To założenie bardzo nas boli", źródło grafiki: Motion Twin.
Próba zabicia Dead Cells i zastąpienia niezależnego hitu inną grą byłaby nielogiczna, twierdzi deweloper. „To założenie bardzo nas boli" Źródło: Motion Twin.

Mimo iż nadchodząca, 35. aktualizacja będzie ostatnią, jaka zawędruje do hitowej platformówki akcji z elementami roguelike i metroidvanii Dead Cells, deweloperzy ze studia Motion Twin zapewniają graczy, że nie powinni oni drżeć o los produkcji.

Na stronie studia w sekcji FAQ opublkowano kilka nowych wpisów, w których twórcy tłumaczą m.in., że twierdzenie, iż decyzja o zakończeniu wsparcia Dead Cells została podjęta przez wzgląd na nową produkcję, jest dla nich bardzo bolesne. Deweloperzy zdementowali też informacje, jakoby uwielbiany tytuł miał zakończyć swój żywot, nazywając te doniesienia zupełnie „nielogicznymi”.

[…] to byłby całkiem nielogiczny pomysł – próbować zabić Dead Cells, aby zastąpić je Windblown. Ponieważ Dead Cells nie można zabić! Gra nie zniknie, nie zostanie zamknięta ani nic z tych rzeczy – czytamy w komunikacie.

Twórcy dodają, że chociaż mogli nadal wprowadzać aktualizacje do gry, zdecydowali się już tego więcej nie robić. Według nich gracze nie zasługują na tanie zapychacze, które powodują obniżenie jakości oryginału.

Ponadto deweloperzy zaznaczają, że nie ustalono jeszcze, kiedy najnowsza aktualizacja trafi do Dead Cells, ale powinna się ona pojawić się „wkrótce”. Studio nie wyklucza także powstania ewentualnej kontynuacji hitowej platformówki akcji, ale decyzja o jej stworzeniu zależeć będzie od wyników wewnętrznej analizy.

Decyzja o zakończeniu rozwoju Dead Cells została niedawno mocno skrytykowana przez Sébastiena Benarda. Według byłego dewelopera Motion Twin to posunięcie było niesprawiedliwe w stosunku do studia Evil Empire, które współpracowało z Motion Twin przy tworzeniu nowych treści do omawianego dzieła.

Dead Cells

Dead Cells

PC PlayStation Xbox Mobile Nintendo
po premierze

Data wydania: 7 sierpnia 2018

Informacje o Grze
8.0

GRYOnline

8.2

Gracze

9.7

Steam

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

1

Kamil Kleszyk

Autor: Kamil Kleszyk

Na łamach GRYOnline.pl ima się różnorodnych tematyk. Możecie się zatem spodziewać od niego zarówno newsa o symulatorze rolnictwa, jak i tekstu o wpływie procesu Johnnego Deppa na przyszłość Piratów z Karaibów. Introwertyk z powołania. Od dziecka czuł bliższy związek z humanizmem niż naukami ścisłymi. Gdy po latach nauki przyszedł czas stagnacji, wolał nazywać to „szukaniem życiowego celu”. W końcu postanowił zawalczyć o lepszą przyszłość, co zaprowadziło go do miejsca, w którym jest dzisiaj.

Intel Core i9-14900KS, podkręcony do 9,1 GHz, bije liczne rekordy świata

Następny
Intel Core i9-14900KS, podkręcony do 9,1 GHz, bije liczne rekordy świata

„Gry AAA nie są dla nas”. Twórca Palworld nie widzi sensu we współczesnych grach bez funkcji sieciowych

Poprzedni
„Gry AAA nie są dla nas”. Twórca Palworld nie widzi sensu we współczesnych grach bez funkcji sieciowych

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl