Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 24 marca 2019, 09:45

autor: Adrian Werner

Dead Cells sprzedało się w ponad milionie egzemplarzy, najlepiej na PC

Podczas GDC 2019 studio Motion Twin zdradziło, że sprzedaż Dead Cells przekroczyła milion egzemplarzy. Najlepiej poradziła sobie wersja pecetowa, a na drugim miejscu jest wydanie na Nintendo Switch.

Gra okazała się wielkim przebojem. - Dead Cells sprzedało się w ponad milionie egzemplarzy, najlepiej na PC - wiadomość - 2019-03-24
Gra okazała się wielkim przebojem.
DEAD CELLS W SKRÓCIE:
  1. Deweloper gry: Motion Twin
  2. Wydawca: Motion Twin
  3. Gatunek: platformówka
  4. Platformy: PC, XONE, PS4, Switch
  5. Data premiery we wczesnym dostępie: 10 maja 2017 r.
  6. Data premiery: 7 sierpnia 2018 r.

Studio Motion Twin ma powody do zadowolenia. Zespół ogłosił właśnie, że sprzedaż gry Dead Cells przekroczyła milion egzemplarzy. Twórcy pochwalili się tym osiągnięciem podczas panelu zorganizowanego na konferencji GDC 2019.

Najlepiej poradziła sobie wersja pecetowa, która odpowiada za 60% sprzedanych egzemplarzy. Natomiast spośród wydań konsolowych najpopularniejsza okazała się edycja na Nintendo Switch. Warto dodać, że według płatnej wersji Steam Spy sama edycja PC znalazła ponad milion nabywców, ale jak widać w tym wypadku szacunki serwisu są mocno zawyżone.

Tak duża przewaga PC nad innymi platformami nie dziwi, gdyż produkcja zadebiutowała na pecetach w maju 2017 roku w ramach wczesnego dostępu. Pełna wersja ukazała się w sierpniu kolejnego roku i dopiero wtedy Dead Cells trafiło również na konsole Xbox One, PlayStation 4 i Nintendo Switch.

Gra spotkała się z bardzo ciepłym przyjęciem. Wersja pecetowa posiada średnią ocen na poziomie 89% według serwisu Metacritic, a na Steamie 94% ocen użytkowników jest pozytywnych.

Warto wspomnieć, że 28 marca tego roku ukaże się Dead Cells - Rise of the Giant, czyli pierwsze duże DLC do gry. Dodatek udostępniony zostanie za darmo i zaoferuje nowe mapy, typy wrogów i bossów, przedmioty oraz skórki. Projekt powstaje z myślą o weteranach, dlatego poziom trudności będzie bardzo wysoki.

  1. Oficjalna strona gry
  2. Dead Cells - poradnik do gry

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej