Po dziewięciu latach dziś wreszcie dobiegnie końca oczekiwanie na premierę Dead Island 2. Gra zbiera dobre recenzje i może się pochwalić imponującym systemem obrażeń.
Za kilka godzin na rynku zadebiutuje Dead Island 2, czyli pierwszoosobowa gra akcji, na którą czekaliśmy dziewięć lat (pierwsze wcielenie projektu zapowiedziano w 2014 r.)
Dead Island 2 zbiera dobre recenzje. Według serwisu OpenCritic gra posiada średnią ocen na poziomie 75%. Produkcja przypadła do gustu również naszemu redaktorowi, który wystawił jej notę 8.0/10.
Ciepłe przyjęcie gry jest dużym sukcesem, gdyż jej droga do rąk graczy była wyjątkowo wyboista.
Jednym z najfajniejszych elementów gry jest rozbudowany system obrażeń, w ramach którego możemy dosłownie ciąć zombiaki na kawałki. Modele martwiaków posiadają skórę, mięśnie, kości i organy wewnętrzne, a każdy z tych elementów można uszkodzić. Serwis IGN udostępnił właśnie ciekawy materiał wideo, w którym deweloperzy opowiadają, jak powstawał ten system, i pokazują, co on potrafi.
Na koniec warto przytoczyć wymagania sprzętowe pecetowej wersji gry.
Część odnośników na tej stronie to linki afiliacyjne. Klikając w nie zostaniesz przeniesiony do serwisu partnera, a my możemy otrzymać prowizję od dokonanych przez Ciebie zakupów. Nie ponosisz żadnych dodatkowych kosztów, a jednocześnie wspierasz pracę naszej redakcji. Dziękujemy!
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
16

Autor: Adrian Werner
Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.