Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
press release Cenega Press Release 29 grudnia 2008, 17:30

Polska premiera gry Tomb Raider Underworld na PS2 w lutym 2009

Cenega, partner firmy Eidos w Polsce, Czechach,Węgrzech i na Słowacji, z przyjemnością informuje o zbliżającej się wielkimi krokami premierze gry Tomb Raider: Underworld na konsole PlayStation 2. Gra dostępna jest już na PC w wersji z polskimi napisami na komputery, oraz w oryginalnej, angielskiej wersji językowej na konsole nowej generacji Xbox360, Playstation®3, Nintendo Wii oraz DS.

(Poniższa wiadomość jest oficjalną informacją prasową producenta/wydawcy/dystrybutora gry i jako taka nie jest lub nie musi być wyrażeniem opinii i stanowiska redakcji GRY-OnLine.)

Cenega, partner firmy Eidos w Polsce, Czechach, Węgrzech i na Słowacji, z przyjemnością informuje o zbliżającej się wielkimi krokami premierze gry Tomb Raider: Underworld na konsole PlayStation 2. Gra dostępna jest już na PC w wersji z polskimi napisami na komputery, oraz w oryginalnej, angielskiej wersji językowej na konsole nowej generacji Xbox360, Playstation®3, Nintendo Wii oraz DS.

Polska premiera gry Tomb Raider Underworld na PS2 w lutym 2009 - ilustracja #1

Akcja gry toczy się po wydarzeniach znanych z Tomb Raider: Legend. Lara Croft wyrusza w czeluście znanego z Nordyckich legend świata Podziemi, poszukiwaniu mistycznego artefaktu – Młota Thora, źródła potężnej, zapomnianej mocy, mogącej niszczyć światy i cywilizacje. Poza nowymi umiejętnościami bojowymi, Lara korzysta też z najnowocześniejszego sprzętu jak sonar, hak czy motocykl terenowy.

Silnik graficzny Crystal Dynamics pozwolił na stworzenie niezwykle realnego świata, oraz opracowanie bardziej realistycznych i intuicyjnych umiejętności postaci, które niejednokrotnie uratują dzielną panią archeolog z pułapek i potyczek z przeciwnikami. Ruchy Lary zostały też po raz pierwszy opracowane za pomocą technologii motion capture i wyglądają na niewiarygodnie naturalne. Ponadto, realizmu dodadzą liczne efekty pogodowe, mające wpływ na zachowanie oraz wygląd postaci i lokacji.