Pokazano film prezentujący możliwości silnika Unreal Engine 4
Studio Epic Games zaprezentowało zwiastun, przedstawiający możliwości silnika graficznego Unreal Engine 4. Oprócz tego podano informacje na temat liczby zainstalowanych zestawów Unreal Development Kit
Michał Kowalski
Niedawno podawaliśmy informacje na temat nowego silnika graficznego studia Epic Games. Dzisiaj prezentujemy zwiastun, przedstawiony publicznie na amerykańskim kanale telewizyjnym SpikeTV. Trailer ukazuje możliwości technologii Unreal Engine 4.
Tim Sweeney, założyciel studia Epic Games, poinformował, że zaprezentowane demo zostało wyświetlone przy użyciu jednej karty graficznej GeForce GTX 680.
Unreal Engine 4 będzie wspierać wszystkie dostępne platformy, od iPhonów do zaawansowanych technologicznie PC-tów. Co więcej, każda wersja silnika posiadać będzie te same narzędzia i możliwości, niezależnie od platformy sprzętowej, na którą zostanie przeznaczona.
Ponadto Mark Rein, współzałożyciel studia Epic Games, poinformował wczoraj na swoim twitterowym koncie, że Unreal Development Kit, czyli darmowy zestaw narzędzi do tworzenia gier, został zainstalowany już ponad 1,5 miliona razy. UDK cieszy się dużą popularnością wśród deweloperów gier niezależnych, nowicjuszy w branży oraz hobbystów, tworzących swoje produkcje w wolnym czasie. Dzięki UDK każdy zainteresowany tworzeniem cyfrowej rozrywki, niezależnie od grubości portfela, może uzyskać dostęp do profesjonalnych narzędzi deweloperskich, co z pewnością wpływa na różnorodność dostępnych produkcji i dobrze wróży przyszłości branży.
Oprócz tego Rein potwierdził, że studio Epic Games ma w planie stworzenie kilku gier następnej generacji. Niestety nie podał żadnych szczegółowych informacji na ten temat.
Więcej screenów prezentujących możliwości silnika Unreal 4 znajdziecie tutaj.
- Epic Games
- E3 2012
- Unreal Engine
- PC
- X360
- PS3
Komentarze czytelników
zanonimizowany593294 Chorąży
Calkiem ciekawe, Frostbite 2 jednak ladniej wyglada XP
Murabura Generał
nic nadzwyczajnego. powiem wiecej wyglada to niefajnie. dlaczego? bo strasznie plastikowo. od kiedy do gier wprowadzono bardziej zaawansowane shadery to praktycznie wszystko w mniejszym lub wiekszym stopniu swieci sie lub polyskuje jakby zapomniano ze w realnym swiecie bardzo malo przedmiotow odbija w takim stopniu swiatlo. wiecej matowych powierzchni i od razu bedzie to wygladalo lepiej.
Szlugi12 Senator

@Jenot - A nie, nie kole, mi tam grafika na konsolach nie przeszkadza, ani to że konsole są w tyle od PC.
Jak już pisałem w pewnym wątku: Nie ważna platforma, ale gra na nią !
zanonimizowany530463 Chorąży
Aż zachciało mi się zagrać w Overlorda
zanonimizowany595208 Pretorianin
nic specjalnego, dodatkowo całe wideo jest slabej jakosci widziałem wersje HD, duzo lepsze demo od nvidi
cienizna