Piranha Bytes ujawniła grafiki koncepcyjne ze swojego nowego RPG
Na początku grudnia informowaliśmy Was o tym, że niemiecka grupa Piranha Bytes opublikowała w sieci kalendarz adwentowy, na którym z każdym kolejnym dniem odsłaniała niewielki fragment grafik koncepcyjnych ze swojego nowego cRPG, nazwanego roboczo RPB. Przed kilkoma dniami wszystkie obrazki zostały wreszcie w całości uwidocznione.
Marek Grochowski
Na początku grudnia informowaliśmy Was o tym, że niemiecka grupa Piranha Bytes opublikowała w sieci kalendarz adwentowy, na którym z każdym kolejnym dniem odsłaniała niewielki fragment grafik koncepcyjnych ze swojego nowego cRPG, nazwanego roboczo RPB. Przed kilkoma dniami wszystkie obrazki zostały wreszcie w całości uwidocznione.
Dzięki temu każdy fan gatunku role-playing może teraz przekonać się na własne oczy, jak wygląda najmłodsze dziecko twórców Gothica, pobierając na swój dysk pięć tematycznych tapet. Prócz tego autorzy gry oddali do dyspozycji odbiorców specjalny utwór muzyczny, skomponowany przez Kaiego „KaiRo” Rosenkranza, artystę odpowiedzialnego za ścieżki dźwiękowe do poprzednich dzieł Piranha Bytes.
O samym RPB nie wiadomo na razie zbyt wiele. W jednym z wywiadów dla zachodnich mediów szef ekipy producenckiej, Mike Hoge, wspomniał, że programiści opracowali dotąd system walki, a także modele potworów, jakie wystąpią w ich tytule. Na stworzenie czekają aktualnie m.in. projekty budowli i jaskini. Do końca stycznia deweloperzy zamierzają jednak wciąż zbierać pomysły i dopiero po wykreowaniu ostatecznej wizji gry ruszą z zaawansowanymi pracami. Jednym z ich najważniejszych celów będzie przyciągnięcie odbiorców ciekawą fabułą. Do napisania historii zatrudniono aż czterech scenarzystów, którzy zadbają o to, aby decyzje podejmowane przez graczy miały logiczne konsekwencje w ich dalszej przygodzie, a także, aby liczne wątki, które zostaną poruszone w RPB, łączyły się w jedną, spójną całość.
Komentarze czytelników
Azuredragon Konsul
Artworki są klimatyczne, ale nie rysunki koncepcyjne tworzą grę. Muzyczka też ciekawa, ale przede wszystkim chciałbym poznać jakiś zarys fabularny, żeby stwierdzić, czy jest na co czekać. BTW, myślicie, że drugi artwork przedstawia protagonistę tej gry? ;P
zanonimizowany425192 Generał
Azuredragon ====> oni chyba jeszcze nie dopracowali fabuły tej gry. Co najwyżej mają chyba tylko ogólny zarys fabularny.
A co do protagonisty, to ciekawe czy edytor tworzenia postaci będzie aż tak zaawansowany... ;)
Bruniu Pretorianin
Zapowiada się ciekawie.Ale bugów to znów pewnie będzie od metra.
zanonimizowany488386 Generał
http://www.worldofpiranhabytes.de/calendar.php
znowu coś zasłonili...kolejne concept-arty?...hmmm
oco chodzi z tymi numerkami?




