Assassin’s Creed: Shadows otrzymało kolejną aktualizację, tym razem znacznie mniejszą. Ubisoft rozwiązał m.in. problemy z dźwiękiem, na które narzekali gracze.
Assassin’s Creed: Shadpws otrzymało dziś update 1.03. Waży on: 11 GB na XSX/S, 0,492 GB na PS5, 9,03 GB na PC (Ubisoft Connect, Epic Games Store), 0,40 GB na PC (Steam) i 9 GB na Macu. Naprawia zaś problemy związane z wzywaniem sojuszników, utratą dźwięku, stabilnością oraz wydajnością na PC, a także grafiką i awariami na PS5 / PS5 Pro.
Patch 1.0.2 do Assassin’s Creed: Shadpws jest już dostępny na wszystkich platformach.
Ubisoft przygotowało pierwszą dużą aktualizację dla Assassin’s Creed: Shadows (poprzednia była bowiem niewielka). Zmiany w rozgrywce powinny spodobać się wielu graczom (szczególnie tym, którzy wcześniej podrzucali pomysły francuskiej firmie), a także zadowolić posiadaczy PS5 Pro.
Patch 1.0.2 trafi do gry 8 kwietnia 2025 roku o godzinie 16:00 polskiego czasu. Poniżej znajdziecie jego rozmiar na poszczególnych platformach.
Twórcy zdecydowali się wprowadzić wyczekiwaną przez fanów funkcję automatycznego podążania drogą, kiedy jedziemy na koniu. Warto dodać, że prędkość wierzchowców w miastach również nieco się zwiększy, abyśmy szybciej docierali do celu. Co jeszcze będzie zawierał pierwszy duży patch dla japońskiego „Asasyna”?
To jedynie najważniejsze ulepszenia, jakie jutro trafią do gry. Poza nimi deweloperzy naprawili wiele problemów związanych z questami, skradaniem się, walką, balansem czy sztuczną inteligencją. Ponadto wyeliminowano specyficzne usterki występujące na poszczególnych platformach platformie, w tym na Steam Decku. Kompletny spis zmian sprawdzicie bezpośrednio na stronie Ubisoftu.
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
1

Autor: Maciej Gaffke
W GRYOnline.pl zajmuje się głównie newsowaniem. Ukończył filologię polską (I stopień) oraz krajoznawstwo i turystykę historyczną (II stopień) na Uniwersytecie Gdańskim, co wiążę się z jego innymi, „pozagrowymi” zainteresowaniami – historią, książkami, podróżami. Jeśli zaś chodzi o same gry wideo – kiedyś wielbiciel FPS-ów, teraz nawrócony na przygodowe gry akcji. Poza tym interesuje się też bijatykami (szczególnie Mortal Kombat), RPG-ami oraz wszystkimi tytułami nastawionymi na pojedynczego gracza. Od czasu do czasu lubi również pograć w tenisa, siatkówkę czy piłkę nożną. Dumny mieszkaniec Pomorza i Pucka.