O trybie multiplayer w Red Dead Redemption

Od premiery Red Dead Redemption dzieli nas już raptem kilka tygodni. Chcąc jeszcze bardziej podkręcić atmosferę oczekiwania, ludzie Rockstar odpowiedzieli na najbardziej trapiące graczy pytania odnośnie trybu multiplayer.

Adrian Werner

Od premiery Red Dead Redemption dzieli nas już raptem kilka tygodni. Chcąc jeszcze bardziej podkręcić atmosferę oczekiwania, ludzie Rockstar odpowiedzieli na najbardziej trapiące graczy pytania odnośnie trybu multiplayer.

 

O trybie multiplayer w Red Dead Redemption - ilustracja #1

 

Zaczniemy od systemu walki. Podobnie jak w kampanii również podczas gry wieloosobowej będziemy mogli wybrać między trzema trybami celowania. Pierwszy z nich (tzw. Casual) przytwierdza celownik do przeciwnika, drugi (tzw. Normal) przeskakuje z wroga do wroga, ale bez przyklejania się na twardo do każdego z nich, a trzeci (Expert) umożliwia pełną kontrolę nas tym gdzie celujemy. Rozgrywki multiplayer będą podzielone według tego, na które z tych trybów pozwalają. Co ciekawe, korzystając z metody Normal lub Expert otrzymywać będziemy więcej punktów doświadczenia niż nasi koledzy preferujący tryb Casual.

Podczas gry wieloosobowej skorzystamy także z umiejętności „dead eye”, która w kampanii umożliwia nam błyskawiczne zdjęcie dużej grupy przeciwników, choć w przeciwieństwie do trybu solo nie będzie tu mowy o zwalnianiu czasu. W porównaniu do Grand Theft Auto IV wydatnemu ulepszeniu uległ też system korzystania z osłon, dzięki czemu będzie teraz wreszcie można celować zza przeszkody lub oddawać strzały na ślepo. Wprowadzono też automatyczną regenerację zdrowia.

 

O trybie multiplayer w Red Dead Redemption - ilustracja #2

 

Ekipa Rockstar postanowiła ponadto nie stawiać na zbytni realizm i nasz kowboj będzie mógł targać tyle uzbrojenia ile tylko zapragnie. Kto wie czy właśnie to nie jest powodem tego, że sztuka pływania ma być mu obca i jeśli wyprowadzimy go na głębszą wodę to po prostu utonie. Na szczęście znacznie większą sprawnością wykażą się konie, którymi bez problemu przeskoczymy większość przeszkód.

Padło też pytanie o limit graczy w trybie „free roam”, który udostępnia dla zabawy online otwarty świat gry. Twórcy potwierdzili, że limit ustalono na 16 osób, gdyż przy takich detalach współczesne konsole nie dadzą pociągnąć większej ich ilości.

Przypomnijmy na koniec, że premierę Red Dead Redemption w naszym kraju zaplanowano na 21 maja.

Red Dead Redemption

Red Dead Redemption

PC PlayStation Xbox Nintendo
po premierze

Data wydania: 18 maja 2010

Informacje o Grze
8.7

GRYOnline

8.5

Gracze

7.9

OpenCritic

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

1

Adrian Werner

Autor: Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

Szczegółowo o systemie antypirackim w Alpha Protocol

Następny
Szczegółowo o systemie antypirackim w Alpha Protocol

Demo Star Trek Online w tym tygodniu

Poprzedni
Demo Star Trek Online w tym tygodniu

Kalendarz Wiadomości

maj
Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl