Najnowszy zwiastun Cube World potwierdził, że sandboksowa gra 30 września zadebiutuje na Steamie. To dobry moment, by zapoznać się z wymaganiami sprzętowymi spadkobiercy Minecrafta.

Zgodnie z informacją zawartą w najnowszym zwiastunie oraz kartą gry na Steamie, Cube World w pełnej wersji stanie się dostępny 30 września. Za trzy dni wystartuje też zamknięta beta, w której będą mogli wziąć udział posiadacze wersji alpha.
Do premiery pozostało tylko 10 dni, dlatego warto zaznajomić się również z wymaganiami sprzętowymi gry. Nie są one zbyt wygórowane, Cube World bez problemu uruchomi się nawet na kilkuletnich komputerach.
Cube World to produkcja, której styl graficzny oraz sandboksowy charakter nasuwają oczywiste skojarzenia z bijącym rekordy popularności Minecraftem. Nie można jednak stwierdzić, że deweloperzy ze studia Picroma kopiują jedynie rozwiązania z hitowej produkcji. Tworząc swoje dzieło, producenci inspirowali się także takimi seriami gier jak The Legend of Zelda oraz Monster Hunter. Dzięki temu rozgrywka jest bardzo rozbudowana i choć pozbawiona głębokiej fabuły, oferuje ogromny, stale powiększający się świat, w którym ciężko się nudzić.
Więcej:Premiera PoE: Keepers of the Flame już dziś. Znamy rozmiar patcha i godzinę startu
Gracze
Steam
15

Autor: Krzysztof Kałuziński
W GRYOnline.pl związany z Newsroomem. Nie boi się podejmowania różnych tematów, choć preferuje wiadomości o niezależnych produkcjach w stylu Disco Elysium. W dzieciństwie pisał opowiadania fantasy, katował Pegasusa, a potem peceta. Pasję przekuł w zawód redaktora portalu dla graczy prowadzonego z przyjacielem, jak również copywritera oraz doradcy w sklepie z konsolami. Nie przepada za remake'ami i growymi tasiemcami. Od dziecka chciał napisać powieść, choć zdecydowanie lepiej tworzy mu się bohaterów niż fabułę. Pewnie dlatego tak pokochał RPGi (papierowe i wirtualne). Wychowały go lata 90., do których chętnie by się przeniósł. Uwielbia filmy Tarantino, za sprawą Mad Maksa i pierwszego Fallouta zatracił się w postapo, a Berserk przekonał go do dark fantasy. Dziś próbuje sił w e-commerce i marketingu, jednocześnie wspierając Newsroom w weekendy, dzięki czemu wciąż może kultywować dawne pasje.