Nowy patch do Cyberpunk'a 2077. Twórcy obiecują nawet 33% więcej wydajności na procesorach Intel Arrow Lake

Z okazji czwartych urodzin Cyberpunk’a 2077 dostaliśmy patch 2.2. CD Projekt Red obiecuje 33% więcej wydajności na nowych procesorach Intela.

futurebeat.pl

Julia Sobasz

Nowy patch do Cyberpunk'a 2077. Twórcy obiecują nawet 33% więcej wydajności na procesorach Intel Arrow Lake, źródło grafiki: Cyberpunk.net.
Nowy patch do Cyberpunk'a 2077. Twórcy obiecują nawet 33% więcej wydajności na procesorach Intel Arrow Lake Źródło: Cyberpunk.net.

CD Projekt Red nie planuje wydawać aktualizacji dedykowanej PS5 Pro, za to wczoraj podzieliło się sporym patchem na pecety, PS5 i Xbox Series X/S.

Cyberpunk 2077 patch 2.2 – co nowego?

CD Projekt Red obchodziło wczoraj czwarte urodziny Cyberpunk’a 2077. Z tej okazji deweloperzy wzięli sprawę w swoje ręce i udostępnili przygotowaną w tajemnicy aktualizację 2.2. W przygotowaniu nowości pomogło im zewnętrzne studio Virtuos Games, odpowiedzialne m.in. za L.A Noire. Łatka oferuje sporo nowych elementów personalizacji postaci i pojazdów, ulepszenia trybu foto. Oto skrót zmian:

  • Mnóstwo opcji personalizacji dla V, w tym kolory oczu, rodzaje i kolory makijażu, blizny i tatuaże oraz cyberware.
  • Więcej sekretów do odkrycia w Night City.
  • Personalizacja większej liczby modeli aut i tryb Twintone – możliwość przeskanowania i skopiowania lakieru mijającego nas pojazdu. Zwiększono także liczbę samochodów, które można kupić u handlarzy.
  • Mnóstwo funkcji trybu fotograficznego, np. zwiększenie zasięgu kamery, dostosowywanie źródeł światła. Oprawione zdjęcia zrobione można teraz wyświetlać w apartamentach V.
  • Poprawki błędów w wielu misjach i zleceniach.

Coś dla pecetów

W nowym patchu pojawiły się także opcje specjalnie dostosowane pod PC, w tym wzrost wydajności nowych procesorów Intela. W tym przypadku twórcy obiecują:

  • Poprawę wydajności nawet o 33% na procesorach opartych na architekturze Intel Arrow Lake.
  • Więcej efektów Razor Chroma w niektórych sekcjach Phantom Liberty i scenach romansowych.
  • Przypisywanie W i S do różnych akcji, innych niż ich domyślne ustawienia w kategorii Pojazd.

O czym warto wspomnieć – mimo, że AMD FSR już trafiło do Nightcity w patchu 2.13, to twórcy zdecydowali się na wersję 3.0 zamiast 3.1, na której brak społeczność trochę narzeka w komentarzach pod nową notką. Póki co, czekamy na Wasze opinie i doświadczenia związane z rozgrywką.

Podobało się?

0

Julia Sobasz

Autor: Julia Sobasz

Z wykształcenia dziennikarka, z powołania metińczyk. Pasja do pisania pojawiła się u niej gdzieś między kartkowaniem starego numeru czasopisma „Przekrój“ a zarywaniem nocy na czytaniu reportaży Wydawnictwa Czarne. Oprócz grania w MMO-rpgi kolekcjonuje retro sprzęt, który jest dla niej sposobem na zachowanie kawałka historii technologii. Niepohamowana fanka i teoretyczka polskich seriali z przełomu lat 90. i 00.

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Technologiczne

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl