Nowy, imponujący zwiastun L.A. Noire

Opóźnienie premiery przygodowej gra akcji L.A. Noire było jednym z większych rozczarowań bieżącego roku. Na szczęście, wraz z premierą zapowiadanego od kilku dni zwiastuna, firma Rockstar Games poinformowała, że do debiutu przygód detektywa Cole’a Phelpsa dojdzie wiosną 2011 roku.

Piotr Doroń

Opóźnienie premiery przygodowej gra akcji L.A. Noire było jednym z większych rozczarowań bieżącego roku. Na szczęście, wraz z premierą zapowiadanego od kilku dni zwiastuna, firma Rockstar Games poinformowała, że do debiutu przygód detektywa Cole’a Phelpsa dojdzie wiosną 2011 roku.

Przypominamy, że jeszcze we wrześniu istniało duże niebezpieczeństwo, że na premierę produkcji studia Team Bondi będziemy musieli poczekać aż do lipca przyszłego roku.

Przybliżony termin premiery L.A. Noire został ujawniony za sprawą nowego zwiastuna gry. Ten, choć nie zademonstrowano w nim żadnych fragmentów z właściwej rozgrywki (prezentacja odbywa się za pośrednictwem przerywników nagranych na silniku graficznym gry), prezentuje się wyjątkowo dobrze.

Olbrzymia w tym zasługa wyjątkowo dopracowanej mimiki bohaterów biorących udział w poszczególnych scenach. Z informacji ujawnionych już kilka miesięcy temu wiemy, że gra aktorska będzie jednym z głównych atutów L.A. Noire. Zapewnia ją nowatorski system motion capture (MotionScan), opracowany przez australijską firmę Depth Analysis. Dzieło Team Bondi jest pierwszym tytułem robiącym z niego użytek.

Nowy, imponujący zwiastun L.A. Noire - ilustracja #1

W L.A. Noire wcielimy się w detektywa Cole’a Phelpsa, weterana II wojny światowej, działającego w opanowanym przez korupcje i handlarzy narkotyków Los Angeles. Zadaniem naszego podopiecznego jest rozwiązanie tajemniczej sprawy seryjnych morderstw, które od pewnego czasu paraliżują mieszkańców Miasta Aniołów. Przybywając na miejsce zbrodni nie tylko będziemy musieli je skrupulatnie przeszukać oraz zebrać i wstępnie przeanalizować różnego rodzaju dowody, ale również przeprowadzić rozmowy ze świadkami oraz ewentualnie przesłuchać podejrzanych. W grze nie zabraknie też pościgów i strzelanin.

Warto odnotować, że w nagraniach dubbingowych do gry bierze udział ponad 300 aktorów, a scenariusz liczy 2200 stron. Według różnych źródeł stworzenie tego tytułu pochłonie ponad 50 milionów dolarów.

L.A. Noire zostanie wydane w wersjach na Xboksa 360 i PlayStation 3. Więcej informacji na temat gry Team Bondi znajdziecie w naszej zapowiedzi.

L.A. Noire

L.A. Noire

PC PlayStation Xbox Nintendo
po premierze

Data wydania: 17 maja 2011

Informacje o Grze
8.3

GRYOnline

8.3

Gracze

8.6

Steam

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

0

Piotr Doroń

Autor: Piotr Doroń

Z wykształcenia dziennikarz i politolog. W GRYOnline.pl od 2004 roku. Zaczynał od zapowiedzi i recenzji, by po roku dołączyć do Newsroomu i już tam pozostać. Obecnie szef tego działu, gdzie zarządza zespołem złożonym zarówno ze specjalistów w swoim fachu, jak i ambitnych żółtodziobów, chętnych do nauki oraz pracy na najwyższych obrotach. Były redaktor niezapomnianego emu@dreams, gdzie zagnała go fascynacja emulacją i konsolami, a także recenzent magazynu GB More. Miłośnik informacji, gier (długo by wymieniać ulubione gatunki), Internetu, dobrej książki sci-fi i fantasy, nie pogardzi również dopieszczonym serialem lub filmem. Mąż, ojciec trójki dzieci, esteta, zwolennik umiaru w życiu prywatnym.

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Inne Gry
2010-11-12
12:05

ryder wieczny palacz Generał

ryder  wieczny palacz
😉

Grafika jest jedynie imponująca :p

Komentarz: ryder wieczny palacz
2010-11-12
18:44

li_s Konsul

li_s

Jak dla mnie za mało, czekam na więcej.

Komentarz: li_s
2010-11-12
21:34

Kazioo Senator

Ta technologia jest super, hiper fajna, rewolucyjna i w ogóle, ale oczywiście ma pewne wady, których w bardziej tradycyjnych metodach nie ma.

Mianowicie:
- skanuje ludzi na żywo i praktycznie "skan za skanem" zapisuje animację tego skanu 3D (używają 16 par kamer stereoskopowych czyli razem 32 kamery)
- rozmyte twarze są nie bez powodu
- w zbliżeniach widać, ze np. oczy są namalowane na twarzy, to taka tekstura + wgłębienia w normal mapie, a nie kulki jak zwykle jest
- ciężko jest ze sprawą wcielania się w kogoś innego, aktor zostaje wsadzony do gry i tyle, potem można modyfikować głowę, ale widać, ze tam różowo nie jest. To jest bardzo poważny problem. Taka gra jak Half-Life 2 z tą technologią wiele by straciła mimo ciut lepszej mimiki wygląd twarzy byłby beznadziejny.

Krótko mówiąc, mimo że technologia w pewien sposób rewolucyjna, to jej pewne cechy są jakby krokiem wstecz. Raczej nie nadaje się do użycia w przemyśle filmowym, jak np. technologia Avatara (która jednak jest dużo bardziej czasochłonna).

Komentarz: Kazioo
2010-11-13
01:04

Bart2233 Senator

Bart2233
👍

Wiecie że głównego bohatera "gra" Aaron Staton, od razu poznałem po głosie i facjacie.
Dla niewtajemniczonych dodam że jest to aktor który gra rolę Ken'a Cosgrove'a w serialu Mad Men.

Komentarz: Bart2233
2010-11-20
17:51

zanonimizowany624753 Generał

Coraz częściej dobre gry wychodzą tylko na konsole...

Komentarz: zanonimizowany624753

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl