Nowy gameplay z wersji alfa Iron Harvest
Wyczekiwana przez fanów klasycznych strategii czasu rzeczywistego produkcja o tytule Iron Harvest doczekała się kolejnego zapisu rozgrywki z wersji alfa. Gameplay prezentuje mechy oraz starcia na bliskim dystansie pomiędzy piechotą oraz maszynami.
Konrad Serafiński

W sieci pojawił się nowy zapis rozgrywki z gry Iron Harvest, za którą odpowiedzialne jest niemieckie studio KING Art Games. Produkcja znajduje się w fazie wczesnej alfy, a jej premiera zaplanowana jest na grudzień 2019 roku. Akcja tytułu rozgrywa się w uniwersum 1920+, stworzonym przez polskiego artystę Jakuba Różalskiego. W tej alternatywnej wizji rzeczywistości, Europa w wyniku zakończenia I wojny światowej została podzielona pomiędzy trzy mocarstwa, takie jak: imperium Saksonii, Republikę Polonii oraz Rusviet. Iron Harvest docelowo ma trafić na PC, Xboksa One oraz PlayStation 4.
Projekt, który jest w produkcji dzięki zbiórce pieniędzy na portalu Kickstarter, ma szansę przyciągnąć do siebie fanów klasycznych RTS-ów. Strategiczny sposób myślenia i umiejętność planowania akcji upłynie graczom przy akompaniamencie dźwięków wielkich kroczących maszyn. Na gameplayu możemy zobaczyć w akcji zarówno mechy (których ma być 30 w finalnej wersji) oraz piechotę. Kolejnym aspektem rozgrywki, który od razu rzuca się w oczy, jest destrukcja otoczenia. Twórcy podkreślają, że wszystko co widzimy na mapie będzie mogło zostać zniszczone. Każdy, kto chciałby już zagrać w Iron Harvest, może dokonać zakupu gry w pre-orderze, dzięki czemu dostanie dostęp do wersji alfa.

GRYOnline
Gracze
Steam
Komentarze czytelników
siera97 Senator
Wygląda fajnie, dawno nie grałem w COHa. W sumie to gier COHo podobnych nie ma? Na pewno wypróbuję na premierę.
Barsztik Centurion

Nigdy fanem RTS-ów nie byłem, a tytuł z pewnością dla nich. Niemniej czy wnosi coś nowego/ciekawego poza tymi mechami? Reszta wygląda zwyczajnie, jak CoH2 lub Sudden Strike. Nie zrozumcie mnie źle, kibicuję tej produkcji. RTS-ów jak na lekarstwo, a ich fanom też należy się coś od życia. Chodzi tylko o wrażenie, które mam od pierwszych prezentacji gameplay-u; Gra zbudowana wokół grafik koncepcyjnych, bo były fajne.
/|\ Konsul

Bardzo liczę na ten tytuł. Nie jako gracz ale jako Polak. Osobiście mam pewne wątpliwości czy aby cała ta oprawa ten styl dał radę przemówić do mośków np. w Stanach. Ale bardzo kibicuję twórcom tej produkcji. Oby osiągnęli sukces na miarę Wiedźminów a i lepiej. ;-)
EDIT:
BTW: czy wiadomo już coś o cenie gotowego produktu? Czy czekają aż policzą wydatki? :-)
elathir Legend

Pre-ordera może nie złożę, ale produkcji doczekać się nie mogę i pewnie w krótkim czasie po premierze zakupię jak nie zawiedzie. Niby nie wygląda jakoś szalenie oryginalnie, ale setting fajny, i jeżeli mechanizm nie zawiodą i będą zrealizowane dobrze to mój głód na jakiegoś nowego RTSa zaspokoję tą produkcją.