Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 23 lipca 2025, 14:47

autor: Adrian Werner

Nowe RPG akcji podzieliło recenzentów. Wuchang: Fallen Feathers z pierwszymi ocenami

W sieci pojawiły się pierwsze recenzje wyczekiwanego RPG-a akcji Wuchang: Fallen Feathers. W większości są one dosyć pozytywne.

Źródło fot. 505 Games
i

Jutro na rynku zadebiutuje Wuchang: Fallen Feathers, czyli wysokobudżetowe RPG akcji typu soulslike osadzone w fantastycznej wersji chińskiej krainy Shu z czasów późnych rządów dynastii Ming. W sieci pojawiło się już sporo recenzji. Czy dzięki temu możemy już odpowiedzieć na pytanie, czy gra spełniła pokładane w nim nadzieje?

Nie do końca. Według serwisu OpenCritic gra posiada średnią ocen na poziomie 77%. Z kolei nasz redaktor wystawił jej notę 6.0/10.

Wuchang: Fallen Feathers – wybrane recenzje

  1. DualShockers – 9/10
  2. PlayStation Universe – 8,5/10
  3. TechRaptor – 8,5/10
  4. COGconnected – 84/100
  5. Shacknews – 8/10
  6. Insider Gaming – 4/5
  7. Worth Playing – 8/10
  8. RPGamer – 3,5/5
  9. GRYOnline.pl – 6,0/10
  10. Push Square – 6/10
  11. CGMagazine – 6/10
  12. The SixthAxis – 4/10

Abonament Game Pass kupisz tutaj

Jak widać, rozstrzał w ocenach Wuchang: Fallen Feathers jest bardzo duży i nie ma tutaj mowy o jakikolwiek konsensusie. Generalnie recenzencji wskazują na świetną warstwę audiowizualną, zwłaszcza grafikę, choć niektórzy dziennikarze piszą o problemach z optymalizacją na PS5. Gra zbiera też pochwały za klimat oraz system walki. Za to tytułowi obrywa się w wielu recenzjach za słabą fabułę, powtarzalne wyzwania oraz ogólny brak oryginalności, zarówno pod względem rozgrywki, jaki i świata przedstawionego.

Wuchang: Fallen Feathers zadebiutuje 24 lipca na PC oraz konsolach Xbox Series S, Xbox Series X i PlayStation 5. Gra nie zaoferuje polskiej wersji językowej. Od momentu premiery produkcja będzie dostępna także w ramach usługi PC Game Pass / Game Pass Ultimate.

  1. Wuchang: Fallen Feathers na Steamie
  2. Recenzja Wuchang: Fallen Feathers. Chiński soulslike dla początkujących cierpi na bolesny brak tożsamości

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej