Nowe mroczne RPG akcji ma niskie wymagania sprzętowe, ale zakładają one użycie DLSS bądź FSR. Premiera Wuchang: Fallen Feathers już za tydzień

Na tydzień przed debiutem gry Wuchang: Fallen Feathers poznaliśmy jej wymagania sprzętowe na PC. Nie są one wysokie, ale zakładają wykorzystanie funkcji upscalingu.

Nowe mroczne RPG akcji ma niskie wymagania sprzętowe, ale zakładają one użycie DLSS bądź FSR. Premiera Wuchang: Fallen Feathers już za tydzień, źródło grafiki: 505 Games..
Nowe mroczne RPG akcji ma niskie wymagania sprzętowe, ale zakładają one użycie DLSS bądź FSR. Premiera Wuchang: Fallen Feathers już za tydzień Źródło: 505 Games..

Aktualizacja #2 (21 lipca, godz. 16:37)

No profilu gry Wuchang: Fallen Feathers w serwisie X pojawiła się grafika prezentująca godzinę jej premiery w poszczególnych regionach świata. W Polsce produkcja będzie dostępna od 24 lipca od godz. 4:00 w nocy. Preload ruszy natomiast 22 lipca o godz. 2:00 w nocy (Steam i Xbox) lub o godz. 4:00 w nocy (PlayStation).

Źródło: X / Wuchang: Fallen Feathers.

Aktualizacja #1 (20 lipca, godz. 5:00)

Na karcie gry Wuchang: Fallen Feathers w PlayStation Network pojawiły się informacje odnośnie do jej wydajności na PS5 i PS5 Pro. Na obu konsolach Sony produkcję uruchomimy w trzech trybach:

  1. jakości – 30 fps na PS5 / 60 fps na PS5 Pro;
  2. zbalansowanym – 40 fps na PS5 (wymaga ekranu o częstotliwości odświeżania 120 Hz) / 70 fps na PS5 Pro;
  3. wydajności – 60 fps na PS5 / 80 fps na PS5 Pro.

Oryginalna wiadomość (17 lipca, godz. 16:45)

Na karcie Steam gry Wuchang: Fallen Feathers pojawiły się wymagania sprzętowe na PC. Podobnie jak cena produkcji – wynosząca 169 zł na komputerach i 219 zł na konsolach – nie są one bardzo wysokie. Trzeba jednak wziąć pod uwagę, że podane specyfikacje były testowane przy włączonych funkcjach upscalingu (DLSS / FSR). Szczegóły sprawdzicie poniżej.

Dla przypomnienia dodam, że premiera Wuchang: Fallen Feathers została zaplanowana na 24 lipca 2025 roku. Gra trafi na PC, PS5 i XSX/S, a także będzie dostępna w ramach usługi PC Game Pass / Game Pass Ultimate.

Wuchang: Fallen Feathers – minimalne wymagania sprzętowe na PC

  1. Procesor: Intel Core i5-8400 / AMD Ryzen 5 1600
  2. Karta graficzna: Nvidia GeForce GTX 1060 (6 GB VRAM) / AMD Radeon RX 580 (8 GB VRAM)
  3. Pamięć RAM: 16 GB
  4. System operacyjny: Windows 10 (64-bit)
  5. DirectX: wersja 12
  6. Miejsce na dysku: 60 GB HDD / SSD

Wuchang: Fallen Feathers – zalecane wymagania sprzętowe na PC

  1. Procesor: Intel Core i7-9700 / AMD Ryzen 5 5500
  2. Karta graficzna: Nvidia GeForce RTX 2070 (8 GB VRAM) / AMD Radeon RX 5700 XT (8 GB VRAM)
  3. Pamięć RAM: 16 GB
  4. System operacyjny: Windows 10 / 11 (64-bit)
  5. DirectX: wersja 12
  6. Miejsce na dysku: 60 GB SSD
Wuchang: Fallen Feathers

Wuchang: Fallen Feathers

PC PlayStation Xbox
Data wydania: 24 lipca 2025
Wuchang: Fallen Feathers - Encyklopedia Gier
7.4

GRYOnline

7.3

Gracze

5.2

Steam

7.6

OpenCritic

Wszystkie Oceny
Oceń

1

Hubert Śledziewski

Autor: Hubert Śledziewski

Zawodowo pisze od 2016 roku. Z GRYOnline.pl związał się pięć lat później – choć zna serwis, odkąd ma dostęp do Internetu – by połączyć zamiłowanie do słowa i gier. Zajmuje się głównie newsami i publicystyką. Z wykształcenia socjolog, z pasji gracz. Przygodę z gamingiem rozpoczął w wieku czterech lat – od Pegasusa. Obecnie preferuje PC i wymagające RPG-i, lecz nie stroni ani od konsol, ani od innych gatunków. Kiedy nie gra i nie pisze, najchętniej czyta, ogląda seriale (rzadziej filmy) i mecze Premier League, słucha ciężkiej muzyki, a także spaceruje z psem. Niemal bezkrytycznie kocha twórczość Stephena Kinga. Nie porzuca planów pójścia w jego ślady. Pierwsze „dokonania literackie” trzyma jednak zamknięte głęboko w szufladzie.

„Hakerzy mówią, że wzięli mnie na listę celów”. Wkurzony gracz Dune: Awakening toczy beznadziejną bitwę, czekając na ratunek od deweloperów

Następny
„Hakerzy mówią, że wzięli mnie na listę celów”. Wkurzony gracz Dune: Awakening toczy beznadziejną bitwę, czekając na ratunek od deweloperów

Techland naprawia błędy z „dwójki”. The Beast przypomina mi, za co pokochaliśmy Dying Lighta

Poprzedni
Techland naprawia błędy z „dwójki”. The Beast przypomina mi, za co pokochaliśmy Dying Lighta

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl