Na tydzień przed debiutem gry Wuchang: Fallen Feathers poznaliśmy jej wymagania sprzętowe na PC. Nie są one wysokie, ale zakładają wykorzystanie funkcji upscalingu.
No profilu gry Wuchang: Fallen Feathers w serwisie X pojawiła się grafika prezentująca godzinę jej premiery w poszczególnych regionach świata. W Polsce produkcja będzie dostępna od 24 lipca od godz. 4:00 w nocy. Preload ruszy natomiast 22 lipca o godz. 2:00 w nocy (Steam i Xbox) lub o godz. 4:00 w nocy (PlayStation).
Na karcie gry Wuchang: Fallen Feathers w PlayStation Network pojawiły się informacje odnośnie do jej wydajności na PS5 i PS5 Pro. Na obu konsolach Sony produkcję uruchomimy w trzech trybach:
Na karcie Steam gry Wuchang: Fallen Feathers pojawiły się wymagania sprzętowe na PC. Podobnie jak cena produkcji – wynosząca 169 zł na komputerach i 219 zł na konsolach – nie są one bardzo wysokie. Trzeba jednak wziąć pod uwagę, że podane specyfikacje były testowane przy włączonych funkcjach upscalingu (DLSS / FSR). Szczegóły sprawdzicie poniżej.
Dla przypomnienia dodam, że premiera Wuchang: Fallen Feathers została zaplanowana na 24 lipca 2025 roku. Gra trafi na PC, PS5 i XSX/S, a także będzie dostępna w ramach usługi PC Game Pass / Game Pass Ultimate.
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
1

Autor: Hubert Śledziewski
Zawodowo pisze od 2016 roku. Z GRYOnline.pl związał się pięć lat później – choć zna serwis, odkąd ma dostęp do Internetu – by połączyć zamiłowanie do słowa i gier. Zajmuje się głównie newsami i publicystyką. Z wykształcenia socjolog, z pasji gracz. Przygodę z gamingiem rozpoczął w wieku czterech lat – od Pegasusa. Obecnie preferuje PC i wymagające RPG-i, lecz nie stroni ani od konsol, ani od innych gatunków. Kiedy nie gra i nie pisze, najchętniej czyta, ogląda seriale (rzadziej filmy) i mecze Premier League, słucha ciężkiej muzyki, a także spaceruje z psem. Niemal bezkrytycznie kocha twórczość Stephena Kinga. Nie porzuca planów pójścia w jego ślady. Pierwsze „dokonania literackie” trzyma jednak zamknięte głęboko w szufladzie.