Nintendo Switch zarobi na siebie od pierwszego dnia sprzedaży

Firma Nintendo zapowiedziała w trakcie spotkania z inwestorami, że sprzedaż konsoli Nintendo Switch ma przynosić zyski już w dniu premiery. Jednocześnie ujawniono, że platforma będzie sprzedawana bez jakichkolwiek dodatków, w tym pełnych i demonstracyjnych wersji gier.

futurebeat.pl

Jakub Błażewicz

Komentarze

Chyba nikogo nie trzeba przekonywać o wielkich oczekiwaniach Nintendo odnośnie Switcha. Nowa platforma japońskiego koncernu wzbudza spore zainteresowanie, co przełożyło się na względnie korzystne prognozy oraz wyprzedanie wszystkich egzemplarzy konsoli tak w Ameryce, jak i w Japonii. W tym kontekście nie dziwią deklaracje firmy w trakcie niedawnego spotkania z inwestorami. Według Yujiegi Nakamury, dziennikarza serwisu Bloomberg, przedstawiciele Nintendo zapewnili, że już od dnia premiery koncern będzie zarabiał na sprzedaży Switcha. Co więcej, w związku z zapotrzebowaniem na konsolę Nintendo postanowiło zwiększyć produkcję i  zapowiada sprzedaż 2 milionów egzemplarzy do końca marca.

W pudełku z Nintendo Switch nie znajdziemy zbyt wiele poza konsolą i kontrolerem. - Nintendo Switch zarobi na siebie od pierwszego dnia sprzedaży - wiadomość - 2017-02-01
W pudełku z Nintendo Switch nie znajdziemy zbyt wiele poza konsolą i kontrolerem.

Zapowiedź zarabiania na konsoli od pierwszego dnia powinna zostać uznana za pozytywną. Trzeba jednak wspomnieć o innej informacji ujawnionej w trakcie wspomnianego spotkania. Jak podaje Takashi Mochizuchi z dziennika Wall Street Journal, podstawowa wersja Nintendo Switch będzie dostępna bez żadnych dodatków. Dotyczy to nie tylko akcesoriów (na przykład ładowarki do padów Joy-Con), ale też gier, włącznie z wersjami demonstracyjnymi. Nie jest to do końca zaskakujące, skoro Japończycy zapowiedzieli wcześniej, że urządzenie nie będzie sprzedawane poniżej kosztów produkcji, w przeciwieństwie do większości konsol. Niemniej można czuć się nieco zawiedzionym brakiem choćby jednej produkcji, która pozwoliłaby zapoznać się ze świeżo nabytym sprzętem, jak miało to miejsce w przypadku Wii Sports, które w dużej mierze przyczyniło się do sukcesu Nintendo Wii.

5

Jakub Błażewicz

Autor: Jakub Błażewicz

Ukończył polonistyczne studia magisterskie na Uniwersytecie Warszawskim pracą poświęconą tej właśnie tematyce. Przygodę z GRYOnline.pl rozpoczął w 2015 roku, pisząc w Newsroomie growym, a następnie również filmowym i technologicznym (nie zabrakło też udziału w Encyklopedii Gier). Grami wideo (i nie tylko wideo) zainteresowany od lat. Zaczynał od platformówek i do dziś pozostaje ich wielkim fanem (w tym metroidvanii), ale wykazuje też zainteresowanie karciankami (także papierowymi), bijatykami, soulslike’ami i w zasadzie wszystkim, co dotyczy gier jako takich. Potrafi zachwycać się pikselowymi postaciami z gier pamiętających czasy Game Boya łupanego (jeśli nie starszymi).

Wieści ze świata (Skate 4, CoD: Infinite Warfare, Ghost Recon: Wildlands, Skyrim SE, Total War: Warhammer) 1/2/2017

Następny
Wieści ze świata (Skate 4, CoD: Infinite Warfare, Ghost Recon: Wildlands, Skyrim SE, Total War: Warhammer) 1/2/2017

Kolejna część Need for Speed zadebiutuje przed końcem marca 2018 roku

Poprzedni
Kolejna część Need for Speed zadebiutuje przed końcem marca 2018 roku

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl