Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 22 listopada 2021, 13:37

New World z wyższym poziomem trudności; gracze niezadowoleni ze zmiany

Ostatnia aktualizacja do New World zdecydowanie zwiększyła poziom trudności. Graczom nie podoba się jednak, w jaki sposób do tego doprowadzono.

W SKRÓCIE:
  • New World otrzymało dużą aktualizację, która zwiększyła poziom trudności.
  • Wielu graczy jest niezadowolonych z tej zmiany.
  • Ma ona sprawiać, że starcia są zbyt żmudne.

Kilka dni temu New World otrzymało aktualizację o nazwie Into the Void. Wprowadziła ona do gry sporą ilość nowej zawartości oraz zmian. Najwyraźniej dotknęły one także poziomu trudności, który znacznie wzrósł. Graczom nie spodobał się sposób, w jaki tego dokonano. Wielu z nich było również zaskoczonych, ponieważ wcześniej nie zapowiadano takiej zmiany.

Twórcy musieli więc odpowiedzieć na coraz liczniejsze komentarze użytkowników. Wczoraj na oficjalnym forum New World zamieszczono post, w którym wytłumaczono powody stojące za kontrowersyjną zmianą. Okazuje się, że deweloperzy chcieli, aby zdobycie nowego ekwipunku, a także sama rozgrywka w end gamie stanowiła większe wyzwanie dla coraz bardziej doświadczonych graczy. Ci nie są jednak zadowoleni ze zmiany tego rodzaju.

Coraz więcej uwag co do aktualizacji pojawia się między innymi na Reddicie. Powodów do narzekań jest kilka. Niektórzy czują się zwyczajnie poszkodowani przez decyzję twórców. Gracze, którzy wcześniej zdążyli osiągnąć wysoki poziom, mieli okazję zdobyć wartościowe przedmioty o wiele mniejszym kosztem niż ci, którzy docierają do tego etapu dopiero teraz. Ponadto sposób zwiększenia poziomu trudności ma być po prostu „leniwy”.

Wielu graczy stwierdziło, że radykalne zwiększenie liczby HP, jaką dysponują przeciwnicy, nie sprawia, iż starcia są bardziej wymagające. Zamiast tego stają się zwyczajnie nudne i żmudne. Walki toczą się bowiem tak, jak wcześniej, lecz wymagają poświęcenia znacznie większej ilości czasu. Nagrody z nimi związane mają być zaś zbyt niskie, by wynagrodzić wysiłek poświęcony na grę.

Pozostaje mieć nadzieję, że głosy te dotrą do deweloperów z Amazon Games. Być może przekonają ich one do kolejnych zmian w obszarze poziomu trudności lub chociażby systemu nagród. Na razie na graczy czeka jednak spora dawka żmudnych starć.

Przemysław Dygas

Przemysław Dygas

Na GRYOnline.pl opublikował masę newsów, nieco recenzji oraz trochę felietonów. Obecnie prowadzi serwis Cooldown.pl oraz pełni funkcję młodszego specjalisty SEO. Pierwsze dziennikarskie teksty publikował jeszcze na prywatnym blogu; później zajął się pisaniem na poważnie, gdy jego newsy i recenzje trafiły na nieistniejący już portal filmowy. W wolnym czasie stara się nadążać za premierami nowych strategii i RPG-ów, o ile nie powtarza po raz enty Pillars of Eternity lub Mass Effecta. Lubi też kinematografię i stara się przynajmniej raz w miesiącu odwiedzać pobliskie kino, by być na bieżąco z interesującymi go filmami.

więcej