NBA 2K19 rozeszło się w 12 mln egzemplarzy, co czyni z gry największy bestseller z tej serii. Produkcja zarabia również majątek na mikropłatnościach.

Firma Take-Two Interactive ma powody do zadowolenia. W najnowszym raporcie finansowym wydawca pochwalił się, że gra NBA 2K19 jest najlepiej sprzedającą się odsłoną koszykarskiego cyklu. Do tej pory produkcja rozeszła się w 12 mln egzemplarzy.
Nie tylko wyniki sprzedaży gry są imponujące. Prezes Take-Two Interactive poinformował także, że w minionym kwartale przychody z mikropłatności w NBA 2K19 wzrosły o 140%.
Przypomnijmy, że premierze NBA 2K19 towarzyszyły kontrowersje związane z bardzo agresywnym systemem mikropłatności. Gra nie przepuszcza prawie żadnej okazji, aby wyciągnąć od graczy dodatkowe pieniądze. Całość bardziej przypomina mobilne produkcje free-to-play niż płatny tytuł konsolowy.
Użytkownicy dali upust swojemu niezadowoleniu wystawiając NBA 2K19 fatalne oceny. Na Steamie tylko 33% recenzji jest pozytywnych, a w serwisie Metacritic średnia not użytkowników to 2.5/10. Jak jednak widać, nie przeszkodziło to graczom w wydaniu majątku na mikropłatności.
Przypomnijmy, że NBA 2K19 ukazało się 10 września ubiegłego roku na PC oraz konsole Xbox One, PlayStation 4 i Nintendo Switch. Miesiąc temu zapowiedziano nową odsłonę cyklu, zatytułowaną NBA 2K20. Gra zmierza na te same platformy co zeszłoroczna część serii i ukaże się 6 września.
Dziękujemy za przeczytanie artykułu.
Ustaw GRYOnline.pl jako preferowane źródło wiadomości w Google
Gracze
Steam
2

Autor: Adrian Werner
Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.