Główny scenarzysta Detroit: Become Human założył własne studio i wspólnie z koncernem Krafton pracuje nad mrocznym RPG dla dojrzałego odbiorcy.
Adam Williams to główny scenarzysta Detroit: Become Human oraz nadchodzącego Star Wars Eclipse. Niedawno opuścił on szeregi zespołu Quantic Dream i założył własne studio. Twórca opowiedział o swoich planach w rozmowie z serwisem Eurogamer.
Władca Pierścieni Tolkiena spotyka Rok 1984 Orwella.
Gra przeniesie nas do świata znajdującego się pod butem bezwzględnego reżimu, który przemocą wymusza posłuszeństwo własnej ideologii. Władzę spróbuje obalić grupa rebeliantów – m.in. poprzez ujawnienie kłamstw leżących u podstaw doktryn będących u władzy tyranów.
Adam Williams uważa, że istnieje duża grupa graczy RPG, którzy czują, że ich potrzeby nie są już zaspokajane przez rynek. Tacy ludzie chcą historii, która reaguje na ich wybory, dając im swobodę podążania w dowolnym kierunku i swobodnej oceny wydarzeń, zamiast mówienia im, co mają myśleć o fabule i postaciach. Dla takich właśnie osób tworzona jest debiutancka gra Republic Games.
1

Autor: Adrian Werner
Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.