Mortal Kombat 11 wciąż na Unreal Engine 3

NetherRealm Studios wypuściło świeży zwiastun bijatyki Mortal Kombat 11, koncentrujący się na fabule gry. Dowiedzieliśmy się także, że produkcja powstaje na bazie silnika Unreal Engine 3, a nie jego nowszej, czwartej generacji.

Adrian Werner

MORTAL KOMBAT 11 W SKRÓCIE:
  1. Deweloper gry: NetherRealm Studios
  2. Wydawca: Warner Bros. Interactive Entertainment
  3. Gatunek: bijatyka
  4. Platformy: PC, XONE, PS4, Switch
  5. Data premiery: 23 kwietnia 2019 r.

Już tylko niecałe dwa miesiące dzielą nas od premiery Mortal Kombat 11, czyli kolejnej odsłony jednego z najpopularniejszych cykli bijatyk. Nic zatem dziwnego, że ostatnio regularnie otrzymujemy świeże materiały wideo z tego projektu. Najnowszym jest zwiastun wprowadzający w fabułę gry.

Filmik prezentuje dwie wrogie frakcje - jedną kierowaną przez Raidena, a drugą przez Kronikę. Ich konflikt napędza cały scenariusz. Nie zabrakło także kilku fatality.

Gra ukaże się w przyszłym miesiącu. - Mortal Kombat 11 wciąż na Unreal Engine 3 - wiadomość - 2019-03-07
Gra ukaże się w przyszłym miesiącu.

Ponadto dowiedzieliśmy się czegoś nowego o technologii napędzającej grę. Jon Greenberg, czyli główny programista graficzny w studiu NetherRealm, poinformował, że Mortal Kombat 11 zbudowano na silniku Unreal Engine 3, a nie jego nowszej, czwartej generacji. Należy pamiętać, że autorzy rozwijają własną wersję tej technologii od wielu lat i jej możliwości znacznie przewyższają to, co oferuje bazowa edycja UE3.

Greenberg zdecydował się zabrać głos w tej sprawie, gdyż ktoś uparcie edytował wpis gry w Wikipedii, zmieniając silnik na Unreal Engine 4. W NetherRealm istnieje odrębna grupa zajmująca się rozwojem mobilnych odsłon marek studia i wykorzystuje przy tym właśnie UE4. Natomiast główny zespół trzyma się własnej wersji Unreal Engine 3, gdyż jest ona dopasowana do ich potrzeb. Gdyby autorzy przesiedli się na nowszą wersję tej technologii, to musieliby wpierw dużo pracy włożyć w jej zmodyfikowanie i dodanie potrzebnych im funkcji, co opóźniłoby produkcję.

Przypomnijmy, że Mortal Kombat 11 zmierza na pecety, Xboksa One, PlayStation 4 i Switch. Gra ukaże się 23 kwietnia tego roku na trzech pierwszych platformach. Wersja na konsolę Nintendo zadebiutuje później – 10 maja. Co ciekawe, ten poślizg dotyczy jedynie wydania europejskiego. Warto na koniec wspomnieć, że kilka dni temu wyciekła pełna lista postaci.

  1. Oficjalna strona gry
Mortal Kombat 11

Mortal Kombat 11

PC PlayStation Xbox Nintendo
po premierze

Data wydania: 23 kwietnia 2019

Informacje o Grze
7.5

GRYOnline

7.1

Gracze

8.9

Steam

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

14

Adrian Werner

Autor: Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Zręcznościowe
2019-03-07
12:24

kęsik Legend

kęsik
👍

Arkham Knight na UE3 wygląda dużo lepiej niż większość gier na UE4 tak więc wiecie.

Komentarz: kęsik
2019-03-07
13:04

Kaczmarek35 Senator

Kaczmarek35

Trochę pospieszyli się z kolejnym sequelem, który pewnie będzie wyglądał prawie identycznie jak X. Mogli kolejnego sequela wydać już pod kolejną generację konsol.

Komentarz: Kaczmarek35
2019-03-07
15:41

dyxit Konsul

👍

https://www.youtube.com/watch?v=VfBxHkTrya4

To powinno byc w trailerze a nie jakies rapu srapu .

Komentarz: dyxit
2019-03-07
17:20

barnej7 Senator

No tylko, że ten unreal engine 3 został gruntowanie zmodyfikowany, z każdą grą od czasu mk9 awidac progres. UE4 też opiera się na UE3, po prostu twórcy mortali zrobili z tego nowoczesny silnik, który jest dostosowany do ich potrzeb.

Komentarz: barnej7
2019-03-07
18:38

Masa_san Pretorianin

Ich silnik musi być dość mocno zmodyfikowanym UE3, bo oryginalne UE3 nie obsługuje Switcha.

Komentarz: Masa_san

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl