Milion kopii gry Gears of War sprzedanych w dwa tygodnie

Od premiery gry Gears of War minęły dopiero dwa tygodnie, a program ten znalazł już ponad milion nabywców – poinformował wczoraj koncern Microsoft w oficjalnym oświadczeniu prasowym. Najbardziej oczekiwany produkt tego roku na konsolę Xbox 360, cieszy się ogromną popularnością nie tylko w Stanach Zjednoczonych, ale również w Wielkiej Brytanii.

Krystian Smoszna

Komentarze

Od premiery gry Gears of War minęły dopiero dwa tygodnie, a program ten znalazł już ponad milion nabywców – poinformował wczoraj koncern Microsoft w oficjalnym oświadczeniu prasowym. Najbardziej oczekiwany produkt tego roku na konsolę Xbox 360, cieszy się ogromną popularnością nie tylko w Stanach Zjednoczonych, ale również w Wielkiej Brytanii.

Milion kopii gry Gears of War sprzedanych w dwa tygodnie - ilustracja #1

Biorąc pod uwagę wyśmienite recenzje (średnia ocena 95.1% według magazynu GameRankings) oraz ogólne zainteresowanie tytułem przed premierą, taki wynik specjalnie nie dziwi. W samej tylko Wielkiej Brytanii gra znalazła 99.614 nabywców, a mowa tu wyłącznie o dwóch dniach sprzedaży. Gears of War podbija też usługę Xbox Live, o czym najlepiej świadczy detronizacja dotychczasowego lidera – drugiej odsłony cyklu Halo. Przedstawiciele koncernu Microsoft utrzymują, że 85% posiadaczy programu spróbowało swoich sił w trybie multiplayer, co przełożyło się na dziesięć milionów sieciowych potyczek. Nic dziwnego, że gramiała olbrzymi wpływ na wzrost zysków z płatnej usługi oferowanej przez giganta z Redmond. Obliczono, że wpływy z tytułu abonamentu Xbox Live wzrosły w ciągu ostatnich dwóch tygodni o 50%.

Biorąc pod uwagę olbrzymi sukces nowej marki, jest niemal pewne, że Microsoft spróbuje zachęcić firmę Epic Games do produkcji kolejnych gier z cyklu Gears of War. W planach jest cała trylogia, ale kwestia jej stworzenia wciąż pozostaje otwarta.

Gears of War

Gears of War

PC Xbox
Data wydania: 7 listopada 2006
Gears of War - Encyklopedia Gier
8.5

GRYOnline

8.1

Gracze

Wszystkie Oceny
Oceń

Krystian Smoszna

Autor: Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat, do 2023 pełnił funkcję redaktora naczelnego. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

Famitsu ocenia pierwsze gry przeznaczone dla Nintendo Wii

Następny
Famitsu ocenia pierwsze gry przeznaczone dla Nintendo Wii

Czesi uruchomili system elektronicznej dystrybucji Sprocket

Poprzedni
Czesi uruchomili system elektronicznej dystrybucji Sprocket

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl