Mighty No. 9, dwuwymiarowa platformówka, której kampania na Kickstarterze okazała się potężnym sukcesem, doczeka się własnego animowanego serialu, którego fabuła zostanie oparta na historii przedstawionej w grze.
Po sukcesie, jakim bez wątpienia była zbiórka pieniędzy przez Kickstarter na Mighty No. 9, twórcy zapowiedzianej na kwiecień przyszłego roku dwuwymiarowej platformówki postanowili pójść za ciosem i ogłosili rozpoczęcie prac nad animowanym serialem na podstawie gry. Informację tę ujawnił producent Keiji Inafune podczas tegorocznego Anime Expo w Los Angeles.

Mighty No. 9 to najnowsza produkcja japońskiego studia Comcept. W pracach nad nią udziela się Keiji Inafune – współtwórca kultowej postaci Mega Mana, który ma na swoim koncie pracę przy takich tytułach jak Dead Rising czy Onimusha. Gra w przeciągu doby zdołała zebrać milion dolarów podczas swojej kampanii na Kickstarterze, ostatecznie zatrzymując się na sumie ponad czterokrotnie większej niż planowane 900 tysięcy dolarów. Popularność tytułu, wywołującego oczywiste skojarzenia z serią Mega Man, wzbudziła zainteresowanie wytwórni filmów animowanych Digital Frontier, która stworzy na podstawie Mighty No. 9 komediowy serial, kierowany do dzieci w wieku od sześciu do jedenastu lat. Data premiery pierwszych odcinków jest jeszcze nieznana.

Historia skupi się na losach Becka – słabego robota, który został stworzony do walki w lidze Mighty Numbers. Wkrótce jednak maszyny zostają zarażone tajemniczym wirusem, który sprawia, że zaczynają one atakować i niszczyć gatunek ludzki. Beck, jako jedyny odporny na zarazę, musi przezwyciężyć swoje słabości i pokonać pobratymców.
Dla Digital Frontier nie będzie to oczywiście pierwsze zetknięcie się z branżą gier. To jedna z największych wytwórni w Japonii, mająca także oddziały w innych azjatyckich państwach. Światowe uznanie zyskała takimi produkcjami jak Appleseed, Summer Wars czy Wolf Children, pomagała także w tworzeniu animacji do Tekken: Blood Vengeance, Resident Evil: Damnation czy Metal Gear Rising.
Więcej:ReCore doczekało się triala i łatki skracającej czasy ładowania
Gracze
Steam
OpenCritic
0

Autor: Jakub Mirowski
Z GRYOnline.pl związany od 2012 roku: zahaczył o newsy, publicystykę, felietony, dział technologiczny i tvgry, obecnie specjalizuje się w ambitnych tematach. Napisał zarówno recenzje trzech odsłon serii FIFA, jak i artykuł o afrykańskiej lodówce low-tech. Poza GRYOnline.pl jego materiały na temat uchodźców, migracji oraz zmian klimatycznych publikowane były m.in. w Krytyce Politycznej, OKO.press i Nowej Europie Wschodniej. W kwestii gier jego zakres zainteresowań jest nieco węższy i ogranicza się do wszystkiego, co wyrzuci z siebie FromSoftware, co ciekawszych indyków i tytułów typowo imprezowych.