Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 8 października 2022, 06:35

autor: Adrian Werner

Który to już raz? Remake System Shock znów opóźniony

Znowu opóźniono premierę remake'u System Shock. W produkcję zagramy dopiero w przyszłym roku.

Źródło fot. Prime Matter
i

Mamy złe wieści dla osób wypatrujących premiery remake’u System Shock. Wszystko wskazuje na to, że gra zaliczy kolejne opóźnienie.

  1. Gracze zauważyli, że termin premiery na karcie produkcji w serwisie Steam zmieniono na marzec 2023 roku.
  2. Sami twórcy, czyli ludzie z Nightdive Studios, nie poinformowali oficjalnie o poślizgu, ale na Twitterze prezes firmy, Stephen Kick, skomentował doniesienia o opóźnieniu gifem, który wydaje się je potwierdzać.
  3. Wielu graczy nie wierzy w nowy termin i podejrzewa, że czekają nas kolejne poślizgi.

Wieści te są rozczarowujące, gdyż na grę czekamy już bardzo długo. Remake zapowiedziano siedem lat temu. Gdy twórcy w serwisie Kickstarter zbierali pieniądze na produkcję, mowa była o premierze pod koniec 2017 roku.

Potem projekt zaliczał jednak kolejne opóźnienia. Jednym z głównych ich powodów były duże zmiany w koncepcji gry. Twórcy porzucili silnik Unity na rzecz Unreal Engine 4, a potem prace na jakiś czas zostały wstrzymane po to, aby autorzy mogli wypracować nową wizję produkcji.

Mieliśmy nadzieję, że nie będziemy musieli czekać znacznie dłużej, gdyż w marcu tego roku Nightdive Studios informowało, iż prace są już na ukończeniu. Ostateczne szlify miały zająć tylko kilka miesięcy, ale jak widać, były to zbyt optymistyczne szacunki.

Oczywiście, zawsze lepiej jest opóźnić premierę, niż wydać grę, zanim będzie gotowa. Zwłaszcza, że wszystko wskazuje na to, iż będzie to jedyna nowa produkcja, jaką fani marki otrzymają przez długi czas. Prace nad System Shock 3 zawieszono kilka lat temu i nic nie wskazuje na to, aby w najbliższej przyszłości miały zostać wznowione.

  1. Oficjalna strona gry

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej