Embracer Group jest bardzo zadowolone z sukcesu Kingdom Come: Deliverance 2. Sprzedaż tytułu szybko zbliża się do 2 milionów kopii.
Kingdom Come: Deliverance 2 bez wątpienia okazało się hitem sprzedażowym, rozchodząc się w ponad milionie kopii w zaledwie 24 godziny od premiery. Z wyniku zadowoleni są deweloperzy ze studia Warhorse, ale cieszy on również ich właścicieli, koncern Embracer Group, którzy nie spodziewali się aż tak dużego sukcesu.
Jesteśmy niezmiernie dumni z zespołów zaangażowanych w udaną premierę Kingdom Come: Deliverance 2, która jak dotąd znacznie przekroczyła nasze oczekiwania.
W opublikowanym przez firmę raporcie przekazano, że gra poradziła sobie niesamowicie dobrze zarówno pod względem odbioru graczy i krytyków, jak i sprzedaży. Okazuje się, że ta bardzo szybko zbliża się do 2 milionów kopii, a gra szczególnie popularna jest na Steamie.
Podkreślono do tego, że Warhorse ma solidny plan działania na najbliższe 12 miesięcy, obejmujący aktualizacje i nową zawartość, która powinna zapewnić zaangażowanie społeczności.
Jesteśmy głęboko przekonani, że gra będzie nadal generować znaczne przychody w nadchodzących latach, podkreślając wyjątkową jakość, immersję i atrakcyjność Kingdom Come: Deliverance 2.
Długowieczności KCD 2 z pewnością doda też wsparcie dla modyfikacji, które zostało wczoraj zapowiedziane przez twórców. Pierwsza część może się pochwalić ponad 19 milionami pobrań modów w serwisie Nexus Mods, a dwójka ma dużą szansę przebić ten wynik.
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
1

Autor: Marcin Bukowski
Absolwent Elektroniki i Telekomunikacji na Politechnice Gdańskiej, który postanowił poświęcić swoje życie grom wideo. W czasach dzieciństwa gubił się w Górniczej Dolinie oraz „wbijał golda” w League of Legends. Dwadzieścia lat później gry nadal bawią go tak samo. Dziś za ulubione tytuły uważa Persony oraz produkcje typu soulslike od From Software. Stroni od konsol, a wyjątkowe miejsce w jego sercu zajmuje PC. Po godzinach hobbystycznie działa jako tłumacz, tworzy swoją pierwszą grę bądź spędza czas na oglądaniu filmów i seriali (głównie tych animowanych).