W niecałe 24 godziny KCD 2 sprzedało się tak dobrze jak „jedynka” w 8 dni. Wydawca Manor Lords pogratulował Warhorse „stworzenia naprawdę niesamowitej gry”
Studio Warhorse pochwaliło się sprzedażą Kingdom Come: Deliverance 2. Co ciekawe, aby osiągnąć obecny wynik „dwójki”, pierwsza odsłona potrzebowała przeszło tygodnia.

Od premiery Kingdom Come: Deliverance 2 minął zaledwie jeden dzień, a deweloperzy z Warhorse Studios już mają duży powód do świętowania. Okazuje się bowiem, że kontynuacja hitu z 2018 roku sprzedała się już w ponad milionie kopii. Tę świetną wiadomość przekazali sami twórcy za pośrednictwem serwisu X.
Na wpis zareagował globalny menadżer ds. PR w Warhorse Studios, Tobias Stolz-Zwilling. Oprócz pochwał w kierunku fanów, w swoim poście deweloper podkreślił, że wspomniany wyżej kamień milowy został osiągnięty w niecałe 24 godziny (niewątpliwie brane pod uwagę są także preordery).
Przy okazji warto zauważyć, że aby osiągnąć taki sam wynik, pierwsze Kindgom Come potrzebowało 8 dni.
Obojętny wobec udanego debiutu KCD2 nie pozostał również wydawca Manor Lords, firma Hooded Horse. Opublikowała ona w sieci wpis, w którym pogratulowała naszym sąsiadom „stworzenia naprawdę niesamowitej gry”. Ponadto pokuszono się o drobny żart:
Mój szef teraz wie, że „straciłem poczucie czasu w średniowiecznych Czechach", to dobra wymówka.
Hooded Horse to niejedyny przedstawiciel branży, który złożył gratulacje twórcom KCD2. Oprócz amerykańskiej korporacji zrobiły to również studia: CD Projekt Red, GSC Game World, 11 bit studios, Bohemia Interactive. Dobry start średniowiecznego RPG-a podsumował także twórca gier z serii Fallout, Chris Avellone.
Więcej:„Kosmos jest z natury nudny”. Weteran Bethesdy mówi o największym problemie Starfielda

GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
- gry RPG
- Kingdom Come (marka)
- Warhorse Studios
- wyniki sprzedaży (gry)
- PC
- PS5
- XSX
Komentarze czytelników
Szlugi12 Senator

A Dragon Age Veliguard potrzebował na to z 2 miesiące xD
Gratulacje, sam się nie mogę doczekać jak już ukończę KCD 1
zanonimizowany1383444 Pretorianin
Czyli jednak EA nie ma racji i gracze jednak chcą gier singlowych? No, niemożliwe!
Ubisoft,EA,Sony proszę spojrzeć! Da się jednak zrobić świetną grę i liczyć na świetną sprzedaż.
Inni potrafią a takie smutne korpo nie.
Fitnesiak&Gamer Konsul
Nic dziwnego, z takim świętnym gay love story: https://www.youtube.com/watch?v=m-4HKzOqQ2I
Cron_Arri Legionista

Sam nie kupiłem tej gry bo mam raczej starą kartę graficzną ( GTX 1070 ) i byłem pewny, że nawet nie mam co myśleć o włączeniu tej gry, ale pojawiły sie w sieci materiały z wydajnością właśnie mojej karty i mi szczena opadła.
Gra już kupiona i przetestowana i na customowych ustawieniach nisko średnich gra wygląda bardzo ładnie, mam 60klatek/s...
Po prostu ogień :)
Kasrkin Konsul

Heh, czyli jednak woke/brak woke nie ma aż tak dużego znaczenia a liczy się... sama gra? No kto by pomyślał :D A jaka tutaj na forum była krucjata krzyżowców spod znaku anty-woke, walki ideologiczne prawie tak intensywne jak na plażach w Normandii.