Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 4 grudnia 2007, 07:23

Już dziś pobierzemy łatę do gry BioShock

Już za kilkadziesiąt minut firma 2K Games opublikuje w Internecie długo oczekiwaną łatę do gry BioShock, która nie tylko wyeliminuje zauważone przez użytkowników błędy (np. błędne wyświetlanie obrazu w trybie panoramicznym) ale oferuje również kilka innych udogodnień, m.in. niewidziane wcześniej plazmidy.

Już za kilkadziesiąt minut firma 2K Games opublikuje w Internecie długo oczekiwaną łatę do gry BioShock, która nie tylko wyeliminuje zauważone przez użytkowników błędy (np. błędne wyświetlanie obrazu w trybie panoramicznym) ale oferuje również kilka innych udogodnień, m.in. niewidziane wcześniej plazmidy.

Już dziś pobierzemy łatę do gry BioShock - ilustracja #1

Fanów z pewnością ucieszy fakt, że poprawka wprowadzi do gry nowe plazmidy i toniki. W sumie dostępnych będzie siedem premierowych ulepszeń: Sonic Boom, Sonic Boom II, Eve Saver, Machine Buster, Machine Buster II, Vending Expert i Vending Expert II. Autorzy dodali również moc o nazwie Human Inferno, która istniała w pierwowzorze, ale w wyniku błędu nie można było jej zdobyć i użyć.

Twórcy BioShocka zdecydowali się ponadto na wprowadzenie opcji pozwalającej wyłączyć komory Vita-Chambers. Bez kapsuł regenerujących gracz nie może wskrzeszać głównego bohatera po jego śmierci, co automatycznie zwiększa poziom trudności zmagań. Z poprawką tą związana jest zresztą jeszcze jedna nowość, która dostępna będzie wyłącznie dla użytkowników konsol Xbox 360. Chodzi tu o warte 100 punktów osiągnięcie (achievement) Brass Balls. Gracz zaliczy je, jeśli uda mu się ukończyć rozgrywkę na ostatnim poziomie trudności, z wyłączonymi komorami Vita-Chambers.

Łatki do gry BioShock powinny zostać udostępnione po godz. ósmej polskiego czasu. Tyczy się to zarówno wersji na PC, jak i edycji na konsolę Xbox 360. Użytkownicy ostatniej platformy nie będą musieli płacić za nowe plazmidy – firma 2K Games postanowiła w ten sposób wynagrodzić graczom cierpliwość w oczekiwaniu na poprawkę.

Krystian Smoszna

Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

więcej