Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 12 października 2006, 07:30

Jest nadzieja na dodatek do The Elder Scrolls IV: Oblivion

Od momentu pierwszej zapowiedzi gry The Elder Scrolls IV: Oblivion na konsolę PlayStation 3, było wiadomo, że będzie to edycja znacznie rozbudowana w stosunku do pierwowzoru. Chociaż wielbiciele programu do tej pory nie otrzymali jasnej odpowiedzi, czy firma Bethesda Softworks LLC zdecyduje się usprawnić również wersje przeznaczone na PeCety oraz Xboksy 360, jest duża szansa, że tak się stanie.

Od momentu pierwszej zapowiedzi gry The Elder Scrolls IV: Oblivion na konsolę PlayStation 3, było wiadomo, że będzie to edycja znacznie rozbudowana w stosunku do pierwowzoru (mowa tu oczywiście o nowej gildii i związanych z nią premierowych zadaniach). Chociaż wielbiciele programu do tej pory nie otrzymali jasnej odpowiedzi, czy firma Bethesda Softworks LLC zdecyduje się usprawnić również wersje przeznaczone na PeCety oraz Xboksy 360, jest duża szansa, że tak się stanie.

Jest nadzieja na dodatek do The Elder Scrolls IV: Oblivion - ilustracja #1

W opublikowanym na łamach serwisu IGN wywiadzie, Todd Howard przyznał, że firma Bethesda Softworks LLC zawsze zmierza do tego, aby poszczególne wersje gry na różne platformy sprzętowe były identyczne pod względem zawartości. Możemy zatem oczekiwać, że producent podejmie (lub już podjął) działania mające na celu opublikowanie odpowiedniego rozszerzenia, które umożliwiałoby posiadaczom konsol Xbox 360 oraz PeCetów delektowanie się dodatkami przygotowanymi pierwotnie z myślą o konwersji na PlayStation 3.

The Elder Scrolls IV: Oblivion na PlayStation 3 zostanie usprawniona pod względem graficznym, ale nie to będzie stanowić o sile gry. Najważniejszą zmianą w stosunku do pierwowzoru jest wprowadzenie nowej gildii (Knights of the Nine), która pozwoli na przedłużenie rozgrywki o 10-20 godzin. Autorzy pokusili się o premierowe zadania, bohaterów niezależnych, przedmioty, czary, itp. Z ciekawszych innowacji można wymienić potężne relikwie, które bohater zdobędzie w trakcie wykonywania kolejnych misji. Członkowstwo w gildii zobowiąże gracza do czynienia dobra. Jeśli poziom niesławy przekroczy określony poziom, użytkownik zostanie wykluczony z bractwa i straci wspomniane wyżej artefakty.

O naszych podejrzeniach dotyczących prac nad pierwszym, dużym rozszerzeniem gry The Elder Scrolls IV: Oblivion możecie przeczytać w tym miejscu.

Krystian Smoszna

Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

więcej