Jedi Sentinel – drzewo Watchman

Opis talentów z drzewa Watchman dla Jedi Sentinela.

Mateusz Kądziołka

Jedi Sentinel – drzewo Watchman - ilustracja #1

Drzewo Watchman

Poziom pierwszy:

Recompense (2 pkt.) – każde użycie Riposte redukuje cooldown Rebuke o 3 s/pkt.

Quick Recovery (2 pkt.) – redukuje koszt użycia Force Sweep i Cyclone Slash o 1/pkt focus i obniża cooldown Force Sweep o 1,5 s/pkt.

Focused Slash (3 pkt.) – Slash, Dispatch, Blade Rush i Merciless Slash mają 33,33%/pkt szansy na odnowienie 1 punktu focus, gdy zostaną użyte.

Poziom drugi:

Juyo Mastery (3 pkt.) – efekty spalania mają o 1%/pkt szansy więcej na krytyczne trafienie z każdym ładunkiem formy Juyo.

Inflammation (2 pkt.) – Cauterize ma 50%/pkt szansy, aby dodatkowo zredukować szybkość poruszania się przeciwnika o 30%.

Merciless Zeal (2 pkt.) – krytyczne trafienia efektami spalania leczą gracza wartością równą 1%/pkt jego maksymalnych punktów życia.

Poziom trzeci:

Searing Saber (2 pkt.) – zwiększa szansę na trafienie krytyczne efektami spalania o 15%/pkt.

Overload Saber (1 pkt) – ładuje miecz świetlny śmiercionośną energią na 15 s. Trzy następne ataki wręcz spowodują, że cel będzie otrzymywać obrażenia typu elemental przez 6 s. Efekt może kumulować się do 3 razy i nie może wystąpić częściej niż raz na 1,5 s.

Blurred Speed (2 pkt.) – zmniejsza cooldown Force Leap o 1,5 s/pkt.

Poziom czwarty:

Valor (2 pkt.) – zwiększa zebrany Centering o 1/pkt, gdy aktywne są umiejętności wykorzystujące punkty focus. Redukuje cooldown Valorous Call o 15 s/pkt.

Watchguard (2 pkt.) – redukuje cooldown Pacify o 7,5 s/pkt, a cooldown Force Kick o 1 s/pkt.

Repelling Blows (1 pkt) – zwiększa bezpośrednie obrażenia zadawane przez Cauterize o 30%.

Close Quarters (2 pkt.) – redukuje minimalny zasięg Force Leap o 5 m/pkt.

Poziom piąty:

Focused Pursuit (2 pkt.) – zwiększa prędkość poruszania się o 15%/pkt w czasie, gdy Transcendence jest aktywne.

Mind Sear (3 pkt.) – Slash ma 11%/pkt, a Merciless Slash 22%/pkt szansy na wyzerowanie cooldownu Cauterize. Efekt ten nie może pojawić się częściej niż raz na 6 s.

Force Fade (2 pkt.) – redukuje otrzymywane obrażenia o 50%/pkt, gdy Force Camouflage jest aktywny.

Poziom szósty:

Burning Focus (2 pkt.) – wszystkie efekty spalania, gdy zadają obrażenia, mają 15%/pkt szansy na wygenerowanie 1 punktu focus. Efekt ten nie może pojawić się częściej niż raz na 1,5 s.

Plasma Blades (3 pkt.) – zwiększa obrażenia od efektów spalania o 2%/pkt.

Poziom siódmy:

Merciless Slash (1 pkt) – uderza cel obydwoma mieczami świetlnymi i zadaje obrażenia od broni. Każde użycie tej zdolności daje buff Merciless na 15 s, obniżając tym samym cooldown następnego Merciless Slash o 1,5 s. Kumuluje się do 3 razy. Wymaga wyekwipowanych dwóch mieczy świetlnych.

Star Wars: The Old Republic

Star Wars: The Old Republic

PC
po premierze

Data wydania: 20 grudnia 2011

Informacje o Grze
8.3

GRYOnline

8.3

Gracze

9.0

Steam

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

2

Demo Fight Night Champion na początku lutego

Następny
Demo Fight Night Champion na początku lutego

Jedi Guardian – drzewo Defense

Poprzedni
Jedi Guardian – drzewo Defense

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl