Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 24 stycznia 2011, 10:58

autor: Mateusz Kądziołka

Jedi Sentinel – drzewo Combat

Opis talentów z drzewa Combat dla Jedi Sentinela.

Jedi Sentinel – drzewo Combat - ilustracja #1

Drzewo Combat

Poziom pierwszy:

Jedi Crusader (2 pkt.) – Rebuke ma 50%/pkt szansy na wygenerowanie 1 punktu focus, gdy oddaje obrażenia przeciwnikowi. Efekt ten nie może wystąpić częściej niż raz na 3 s.

Dual Wield Mastery (3 pkt.) – zwiększa obrażenia zadawane przez miecz świetlny dzierżony w drugiej ręce o 12%/pkt.

Defensive Forms (2 pkt.) – generuje 1/pkt punkt Centering, gdy postać gracza jest zaatakowana. Efekt nie może wystąpić częściej niż raz na 1,5 s. Dodatkowo talent zwiększa efektywność form: Shii-Cho (zwiększa redukcję obrażeń o 1%/pkt), Juyo (zmniejsza otrzymywane obrażenia typu elemental i internal o 2%/pkt) oraz Ataru (zwiększa szybkość poruszania się o 7,5%/pkt).

Poziom drugi:

Steadfast (3 pkt.) – zwiększa celność obrażeń od ataków zwykłych i używających Mocy o 1%/pkt.

Defensive Roll (2 pkt.) – redukuje obrażenia od AOE o 15%/pkt.

Focused Leap (2 pkt.) – Force Leap ma 50%/pkt szansy, by wygenerować dodatkowy punkt focus.

Temperance (2 pkt.) – zwiększa ilość otrzymywanych punktów Centering o 1/pkt po każdym pokonaniu przeciwnika.

Poziom trzeci:

Opportune Attack (2 pkt.) – ataki w formie Ataru mają 50%/pkt szansy, aby sprawić, że następny atak wykorzystujący focus zada 10% więcej obrażeń.

Ataru Form (1 pkt) – postać gracza wchodzi w akrobatyczną formę władania mieczem. Celność zwiększona jest o 3%, a każdy skuteczny atak ma 20% szansy na drugie uderzenie, które zada dodatkowe obrażenia energetyczne. Ten efekt nie może pojawić się częściej niż raz na 1,5 s.

Ataru Mastery (2 pkt.) – zwiększa obrażania zadawane przez ataki wywołane w formie Ataru o 15%/pkt.

Poziom czwarty:

Combat Trance (1 pkt) – uderzenia z formy Ataru dają postaci gracza Combat Trance na 6 s. Gdy Combat Trance się kończy, gracz dostaje 1 punkt focus. Ten efekt nie może wystąpić częściej niż raz na 6 s.

Immaculate Force (2 pkt.) – zwiększa szansę na krytyczne trafienie Blade Storm o 50%/pkt, w czasie gdy Combat Trance jest aktywny.

Righteous Zeal (2 pkt.) – redukuje cooldown Zealous Strike o 1,5 s.

Displacement (2 pkt.) – Crippling Throw ma 50%/pkt szansy, aby unieruchomić przeciwnika na 3 s. Dodatkowo zwiększa zasięg Pacify o 3 m/pkt.

Poziom piąty:

Fleetfooted (2 pkt.) – Force Camouflage ma 50%/pkt szansy na wyzwolenie gracza z wszystkich efektów ograniczających ruch.

Precision Slash (1 pkt) – tnie przeciwnika, zadając mu obrażenia od broni i daje na 6 s buff Precision, który zwiększa przebicie zbroi przeciwnika o 100%. Wymaga dzierżenia dwóch mieczy świetlnych.

Swift Blades (2 pkt.) – koszt użycia umiejętności Blade Storm zostaje zredukowany o 1/pkt focus, a jej cooldown zostaje obniżony o 1,5 s/pkt.

Poziom szósty:

Debilitation (2 pkt.) – Master Strike ma 50%/pkt szansy, aby unieruchomić cel na czas trwania umiejętności.

Saber Storm (3 pkt.) – zwiększa bonusowe obrażenia od trafień krytycznych Blade Storm, formy Ataru oraz Blade Rush o 10%/pkt.

Poziom siódmy:

Blade Rush (1 pkt) – uderza cel dwoma mieczami, zadając obrażenia od broni, i automatycznie aktywuje dodatkowe uderzenie z formy Ataru. Przez 6 s po użyciu Blade Rush forma Ataru ma dodatkowe 30% szansy, by się uruchomić. Wymaga dzierżenia dwóch mieczy świetlnych.