Indiana Jones and the Great Circle doczekał się moda dodającego FSR 3
Entuzjasta stworzył modyfikację, która umożliwia uruchomienie skalowania obrazu FSR3 w grze Indiana Jones and the Great Circle. Niestety jest jednak pewien haczyk.

Na początku grudnia zadebiutowała gra Indiana Jones and the Great Circle. Tytuł zbiera dobre opinie i może pochwalić się 91% pozytywnych recenzji na Steamie. Dodatkowo produkcja chwalona jest za wyjątkowo dobrą optymalizację, co pozwala na uruchomienie jej nawet na kilkuletnich kartach z niższej półki cenowej. Nie wszystko jest jednak idealne. Posiadaczy kart od czerwonych lub handheldów może rozczarować fakt, że gra nie wspiera skalowania obrazu FSR 3. Na szczęście, modderzy już pracują nad dodaniem brakujących elementów.
Jak donosi serwis Wccftech, znany programista PureDark postanowił rozwiązać problem z brakującym skalowaniem obrazu. Stworzył on modyfikację pozwalającą na uruchomienie FSR 3. Poniżej możecie zobaczyć materiał przedstawiający wydajności gry z włączonym skalowaniem obrazu na Steam Decku.
Warto przy tym wspomnieć, że omawiana modyfikacja nie tylko dodaje skalowanie obrazu FSR 3. Użytkownicy, którzy zdecydują się na jej uruchomienie mogą skorzystać także z generatora klatek. Połączenie tych technik pozwala na znaczne zwiększenie ilości wyświetlanych FPS-ów. Miłym dodatkiem jest również fakt, że modyfikację można zainstalować także na konsolach przenośnych. Szczególnie może być ona użyteczna dla graczy korzystających ze Steam Decka, który pod względem wydajności nie wypada zbyt dobrze na tle konkurencji. W przypadku tej konsoli, gracze mogą liczyć na wzrost liczby wyświetlanych klatek z 20-25 do nawet 40.
Jeśli chcielibyście wypróbować omawianą modyfikację, to PureDark udostępnił ją poprzez serwis Patronite. Niestety, aby uzyskać do niej dostęp należy wykupić subskrypcję
Na koniec należy zaznaczyć, że do Indiana Jones and the Great Circle ma zostać wkrótce wprowadzone oficjalne wsparcie dla FSR 3. Twórcy z MachineGames potwierdzili, że AMD FidelityFX Super Resolution zostanie dodane w przyszłej aktualizacji. Nie wiadomo jednak, czy zostanie również dodany generator klatek. Deweloperzy nie podzielili się także informacjami, czy skalowanie obrazu będzie dostępne na konsolach mobilnych.
Więcej:PS6 będzie gorszy od Xboxa Magnusa; nowa generacja konsol przekroczy barierę 30 GB RAM