Hunt: Showdown - polowanie na potwory w wykonaniu Cryteka na nowym gameplayu

Studio Crytek zaprezentowało w serwisie IGN nowy fragment rozgrywki z gry Hunt: Showdown. Wcześniejszy gameplay rozgrywał się w nocy, a tym razem możemy obejrzeć zabawę za dnia.

Kamil Zwijacz

Hunt: Showdown łączy klimat Dzikiego Zachodu z… Bloodbornem? - Hunt: Showdown - polowanie na potwory w wykonaniu Cryteka - wiadomość - 2017-10-12
Hunt: Showdown łączy klimat Dzikiego Zachodu z… Bloodbornem?

Na kanale serwisu IGN na YouTubie pojawił się kilkunastominutowy fragment rozgrywki z Hunt: Showdownzapowiedzianej w 2014 roku produkcji studia Crytek. Pierwotnie funkcjonowała ona pod nazwą Hunt: Horrors of the Gilded Age i miała być trzecioosobową grą akcji nastawioną na współpracę. Po drodze projekt został dość poważnie zmodyfikowany: doczekał się nie tylko nowego podtytułu, ale także zmiany perspektywy, z jakiej oglądamy rozgrywkę. Kawałek gameplayu ze zmienionej produkcji mogliście obejrzeć kilka miesięcy temu podczas targów E3. Najnowszy materiał różni się jednak mocno od poprzedniego, który ukazywał nocne polowanie. Tym razem akcja rozgrywa się za dnia.

Hunt: Showdown w skrócie:
  • pierwszoosobowa gra akcji od studia Crytek;
  • ukaże się najpierw na PC-tach;
  • w grze będziemy polować na potwory i walczyć z innymi graczami;
  • będzie można łączyć się w kilkuosobowe drużyny.

Gracze wcielają się w łowców głów, polujących za pieniądze na potwory. Nie jest to łatwe zajęcie, gdyż bestie są bardzo niebezpieczne, a do tego w produkcji występuje system permanentnej śmierci, więc w razie zgonu tracimy całe wyposażenie i doświadczenie. Dodatkowo za potworami uganiają się inni gracze, więc każdy strzał może zdradzić naszą pozycję nie tylko przeciwnikom sterowanym przez SI. Bawić można się w co-opie oraz samemu, aczkolwiek w tym przypadku rozgrywka staje się jeszcze trudniejsza.

W Hunt: Showdown musimy szukać wskazówek i śladów, które doprowadzą nas do bossa, w tym przypadku pająka. Po drodze czeka nas walka z rozmaitymi istotami – od wściekłych psów, aż po swego rodzaju zombie. Nie zawsze trzeba jednak wdawać się w bezpośrednie starcie, gdyż możemy korzystać z rozmaitych narzędzi i gadżetów, jak np. bomby, która po wybuchu rozstawia drut kolczasty. Do tego wolno i nawet trzeba się skradać.

Tytuł zapowiada się więc emocjonująco, łącząc elementy klasycznej strzelanki z survivalem i co-opem. Do tego wydaje się całkiem mroczny i klimatyczny. Może wyjść z tego niezła produkcja. Niestety nie wiemy jeszcze, kiedy ukaże się ona na rynku, ale pewnym jest, że najpierw pojawi się na PC-tach.

Hunt: Showdown

Hunt: Showdown

PC PlayStation Xbox
po premierze

Data wydania: 27 sierpnia 2019

Informacje o Grze
6.3

Gracze

7.4

Steam

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

2

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Akcji
2017-10-12
11:11

Kowalus20 Generał

Kowalus20

Wygląda coraz ciekawiej :) Niech pracują i poprawiają wszystkie rażące rzeczy. Potencjał jest spory, klimat przyzwoity, chętnie bym pograł szczególnie w takim co-op 2-4 graczy, tylko żeby było nieco trudniej i tym samym wolniej, planowanie, zakradanie sie i akcja. Fajnie, że są też inne drużyny.

Nic tylko czekać na finalny produkt.

Komentarz: Kowalus20
2017-10-12
12:52

TheLastJedi Konsul

Oby Crytek odbił się od dna tą gierką, szkoda ich silnika by było.

Komentarz: TheLastJedi
2017-10-12
13:05

marcin29l Pretorianin

I oby zrobili nowego Crysisa :)

Komentarz: marcin29l
2017-10-12
14:26

MegaFanWitcher3 Legionista

MegaFanWitcher3

Mam nadzieję, że będą skrzynki!

Komentarz: MegaFanWitcher3
2017-10-12
17:44

A_wildwolf_A Senator

z tą permanentną śmiercią i utratą wszystkiego bym się raczej wstrzymał na ich miejscu, i normalnie stworzyć oddzielny tryb hardcore do tego, bo nic tak nie zniechęca do dalszej gry jak strata parudziesięciu godzin tylko dlatego, że zabili nas z głupoty albo kompanów/albo cheaterów/albo lagów, po czymś takim jakbym miał całkiem niezłe uzbrojenie i poziom chyba dałbym sobie spokój na parę tygodniu, dzisiejsi gracze to raczej frustraci i takie coś może mocno zdenerwować

osobiście uważam, że powinni się może skupić na powiększeniu samych map, generowanych losowo miejscówkach z potworem, a do tego może jakiś tryb battle royal lub normalny team deathmatch

Komentarz: A_wildwolf_A

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl