GTFO nowym kooperacyjnym FPS-em od projektanta serii PayDay

Założone przez głównego projektanta serii PayDay, Ulfa Anderssona, studio 10 Chambers Collective ujawniło swoją debiutancką produkcję. Okazała się nią kooperacyjna strzelanka zatytułowana GTFO.

Adrian Werner

Komentarze

Udostępnione przez autorów informacje są wyjątkowo skromne. - GTFO nowym kooperacyjnym FPS-em od projektanta serii PayDay - wiadomość - 2017-06-05
Udostępnione przez autorów informacje są wyjątkowo skromne.

Jakiś czas temu szeregi studia Overkill Software opuścił Ulf Andersson, czyli główny projektant kooperacyjnych strzelanek PayDay: The Heist oraz PayDay 2. Wspólnie z kilkoma innymi byłymi pracownikami tej firmy założył własny zespół nazwany 10 Chambers Collective. Teraz autorzy ujawnili, że ich pierwszym projektem pod nowym szyldem będzie gra GTFO.

Udostępnione informacje na temat produkcji są na razie bardzo skromne. Wiemy, że ma to być kooperacyjna strzelanka z widokiem pierwszoosobowym, w której naraz będą się mogły bawić maksymalnie cztery osoby. Projekt powstaje z myślą o hardkorowych graczach, ceniących sobie wysoki poziom trudności. Całość utrzymana będzie w klimacie horroru.

GTFO położy nacisk na współpracę z towarzyszami broni w stopniu znacznie wyższym niż większość kooperacyjnych strzelanek. Odniesienie sukcesu bez gry zespołowej ma być praktycznie niemożliwe. Rozgrywka będzie w dużym stopniu losowa, tak że przebieg każdego meczu będzie odmienny. Ponadto produkcja zaoferuje bogaty wybór uzbrojenia i ekwipunku.

Niestety, na tym kończą się udostępnione informacje. Autorzy tak naprawdę jedynie dali znać, że pracują nad czymś nowym i pełne ujawnienie projektu nastąpi dopiero za jakiś czas. Nie poznaliśmy więc daty premiery ani nawet platform sprzętowych, choć wersja pecetowa wydaje się praktycznie pewna.

Warto dodać na koniec, że studio 10 Chambers Collective finansuje produkcję GTFO z własnej kieszeni, co zapewnia deweloperom pełną swobodę twórczą.

  1. GTFO – oficjalna strona gry
  2. 10 Chambers Collective – oficjalna strona studia
6.8

Gracze

8.4

Steam

OCEŃ
Oceny

4

Adrian Werner

Autor: Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

Fallout 3, Fallout: New Vegas i The Elder Scrolls IV: Oblivion bez DRM na GOG-u

Następny
Fallout 3, Fallout: New Vegas i The Elder Scrolls IV: Oblivion bez DRM na GOG-u

Nintendo Switch – za multiplayer zapłacimy dopiero w 2018 roku

Poprzedni
Nintendo Switch – za multiplayer zapłacimy dopiero w 2018 roku

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl