GTA niczym Bond dla Take-Two; seria zostanie z nami na dekady

Strauss Zelnick, dyrektor generalny Take-Two Interactive, porównał serię GTA do filmów o Jamesie Bondzie. Według niego jest to marka z potencjałem na równie długie życie. Fanów może jednak zmartwić jego podejście do wydawania kolejnych odsłon cyklu.

Damian Gacek

28
GTA niczym Bond dla Take-Two; seria zostanie z nami na dekady.
GTA niczym Bond dla Take-Two; seria zostanie z nami na dekady.

W SKRÓCIE

  1. Bank inwestycyjny Jefferies zorganizował w tym tygodniu konferencję dla przedstawicieli branży interaktywnej rozrywki, w której wziął udział Strauss Zelnick – dyrektor generalny Take-Two Interactive.
  2. Przyrównał on serie GTA oraz Red Dead do filmów o Jamesie Bondzie. Według niego obie marki mają przed sobą długą przyszłość.
  3. Strauss Zelnick odniósł się również do długich przerw pomiędzy wydawaniem kolejnych odsłon popularnych serii – jest to jakoby celowy zabieg, mający zbudować w graczach napięcie w oczekiwaniu na kolejną część cyklu.

W tym tygodniu bank inwestycyjny Jefferies zorganizował konferencję dla przedstawicieli branży interaktywnej rozrywki. Jak podaje portal VGC, jednym z mówców był Strauss Zelnick – prezes Take-Two Interactive. Jego zdaniem marki takie jak GTA lub Red Dead mają potencjał żyć wiele lat, niczym seria filmów o Jamesie Bondzie.

Szef wydawniczego giganta wspomniał również, że niezwykle ważne jest odczekanie pomiędzy kolejnymi odsłonami kultowych cykli. Pomaga to zbudować odpowiednie napięcie wśród graczy i zapobiega wypaleniu się marek. Przyrównał to do sytuacji z filmami o słynnym agencie 007.

Chodzę obejrzeć filmy o Bondzie, bo nie wychodzą co dwa miesiące – obejrzę każdy film o Bondzie.

Strauss Zelnick dodał również, że decyzja o przerwie w serii nie jest arbitralna, a zapada raczej w wyniku consensusu. Pomimo swojej wiary w produkowane gry podkreślił jednak, że nic nie trwa wiecznie, dlatego firma inwestuje w nowe marki.

Przypomnijmy, że 11 listopada miała miejsce premiera Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition, która nie obyła się bez pewnych kontrowersji dotyczących błędów, grafiki czy uszczuplonej listy piosenek. Grze udało się nawet zniknąć ze sprzedaży na PC.

  1. GTA: Trilogy Definitive Edition – strona oficjalna
  2. Mam już dość tych wszystkich remake’ów gier
Grand Theft Auto VI

Grand Theft Auto VI

PC PlayStation Xbox
Data wydania: 19 listopada 2026
Grand Theft Auto VI - Encyklopedia Gier
Chcę zagrać

11

Damian Gacek

Autor: Damian Gacek

Absolwent Filologii Angielskiej oraz English in Public Communication. W swoim portfolio ma artykuł naukowy dotyczący tłumaczenia gier wideo. Z GRYOnline.pl współpracuje od 2019 roku, pisząc dla różnych działów. Obecnie zajmuje się głównie poradnikami i okazjonalnie wspiera newsroom. Autor przeglądu Małe ale Wielkie. Elektroniczną rozrywką interesuje się od dziecka. Uwielbia RPG-i oraz strategie, często nurza się również w odmętach produkcji indie. W wolnych chwilach pracuje nad książką oraz uczy się edycji filmów.

Battlefield 2042 ma spory problem - nie działa aim assist w wersjach konsolowych

Następny
Battlefield 2042 ma spory problem - nie działa aim assist w wersjach konsolowych

Wartales - data premiery w Early Access gry twórców Northgard

Poprzedni
Wartales - data premiery w Early Access gry twórców Northgard

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl