Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 16 lipca 2025, 10:06

autor: Adrian Werner

GTA 6 w 60 dni zarobi prawdziwą fortunę. Najnowsza prognoza analityków zwala z nóg

Według prognoz funduszu inwestycyjnego GTA 6 osiągnie w ciągu dwóch pierwszych miesięcy przychody na poziomie, który przyprawia o zawrót głowy.

Źródło fot. Rockstar Games
i

Jest praktycznie pewne, że GTA 6 okaże się największym przebojem 2026 roku. Kwestią otwartą pozostaje za to, jak wiele zarobi ta produkcja. Fundusz inwestycyjny Konvoy sądzi, że wie, jak duża będzie skala sukcesu tego projektu. Jego przewidywania przyprawiają o zawrót głowy.

  1. Fundusz prognozuje, że Grand Theft Auto VI wygeneruje przychód w wysokości 7,6 mld dolarów w ciągu pierwszych 60 dni od premiery. Taki wynik uczyniłby z produkcji największy debiut w historii branży gier (i nie tylko).
  2. Według Konvoy koszty firmy Take Two Interactive, obejmujące zarówno produkcję gry, jak i marketing oraz dystrybucję, wyniosą 2 mld dolarów. To ogromna kwota, ale według tych przewidywań GTA 6 zwróci się w niecałe 30 dni od premiery.

GTA 6 jak Roblox?

Analitycy z Konvoy mają również kilka innych ciekawych przewidywań względem GTA 6.

  1. Według nich gra wystartuje w cenie 80 dolarów. Oczywiście będą także dostępne droższe edycje specjalne.
  2. Fundusz spodziewa się, że Grand Theft Auto VI stanie się nową platformą w stylu Roblox czy UEFN (Unreal Editor dla Fortnite), pozwalającą zarabiać twórcom modów i ludziom prowadzącym własne serwery.
  3. Każde lobby GTA 6 ma pomieścić maksymalnie 200 graczy, a gra położy większy nacisk na przeprowadzenie napadów na innych użytkowników.

Grand Theft Auto VI zmierza na konsole PlayStation 5, Xbox Series S i Xbox Series X. Premiera ma nastąpić 26 maja 2026 roku. Praktycznie pewne jest, że gra zawita również na PC, ale dojdzie do tego (znacznie) później.

  1. GTA VI – oficjalna strona gry

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej