Firma Paradox Interactive poinformowała, że w październiku gracze będą mogli sprawdzić wersję demonstracyjną gry Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2. Warunkiem, jaki trzeba spełnić, jest wzięcie udziału w odbywającej się w Berlinie imprezie PDXCON 2019.
Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2, czyli kontynuacja kultowego RPG-a z 2004 roku, nad którą pod czujnym okiem firmy Paradox Interactive pracuje zespół Hardsuit Labs, zadebiutuje dopiero w pierwszym kwartale 2020 roku. Wydawca poinformował jednak, że gracze będą mogli sprawdzić ten tytuł organoleptycznie znacznie wcześniej. W Berlinie, w dniach 18-20 października odbędzie się bowiem impreza PDXCON 2019, której uczestnicy przetestują grywalne wersje wybranych tytułów z jego portfolio. Wśród nich pojawi się między innymi omawiana pozycja.
Najwyraźniej firma Paradox Interactive spodziewa się tłumów, gdyż na potrzeby omawianego wydarzenia zarezerwowała 8 kilometrów kwadratowych powierzchni wystawowej. Wstęp jest płatny, a bilety kosztują od 75 euro (około 320 złotych) do 225 euro (około 965 złotych); najdroższe, bo wycenione na 495 euro (około 2100 złotych) „wejściówki” zostały już wyprzedane. Z zakupem warto się pospieszyć, gdyż chętni mogą obecnie skorzystać z dwudziestoprocentowej zniżki.
Przypomnijmy, że Paradox Interactive przejęło prawa do Świata Mroku i serii Vampire: The Masquerade w 2015 roku. Doniesienia o tym, że firma przygotowuje kolejną odsłonę tego cyklu, pojawiły się w lutym 2019 roku, kiedy to w sieci rozpoczęła się kampania reklamowa fikcyjnej aplikacji Tender. Produkcja doczekała się oficjalnej zapowiedzi niecały miesiąc później, a od tamtej pory dowiedzieliśmy się między innymi, że nie będzie ekskluzywna dla żadnego sklepu, z kolei jej przejście ma być zadaniem na około 25-30 godzin. Poza tym wydawca zaczął publikować materiały wideo prezentujące zdolności głównego bohatera oraz wampirzy klan Brujah.

Data wydania: 21 października 2025
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
23

Autor: Krystian Pieniążek
Współpracę z GRYOnline.pl rozpoczął w sierpniu 2016 roku. Pomimo że Encyklopedia Gier od początku jest jego oczkiem w głowie, pojawia się również w Newsroomie, a także w dziale Publicystyki. Doświadczenie zawodowe zdobywał na łamach nieistniejącego już serwisu, w którym przepracował niemal trzy lata. Ukończył Kulturoznawstwo na Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie. Prowadzi własną firmę, biega, uprawia kolarstwo, kocha górskie wędrówki, jest fanem nu metalu, interesuje się kosmosem, a także oczywiście gra. Najlepiej czuje się w grach akcji z otwartym światem i RPG-ach, choć nie pogardzi dobrymi wyścigami czy strzelankami.