Grand Theft Auto V z 54 mln egzemplarzy wysłanych do sklepów
Wydawca gry Grand Theft Auto V pochwalił się w najnowszym raporcie finansowym, że do sklepów wysłano ponad 54 miliony egzemplarzy produkcji. Oznacza to dwumilionowy wzrost od maja bieżącego roku.
Kamil Zwijacz

W najnowszym raporcie finansowym firma Take-Two Interactive ujawniła, że Grand Theft Auto V wysłano do sprzedawców na całym świecie w ilości przekraczającej 54 miliony egzemplarzy. W maju bieżącego roku wynik ten wynosił 52 miliony, więc w ostatnim czasie wzrósł o kolejne dwa miliony, z czego większość najpewniej przypada na wersję PC-tową, która ukazała się w połowie kwietnia bieżącego roku. Warto zauważyć, że sprzedaż produkcji zaczyna w końcu wyhamowywać. W lutym bieżącego roku informowaliśmy, że wydawcy udało się wysłać do sklepów 45 milionów egzemplarzy GTA V. Do maja wynik ten powiększył się aż o 7 milionów, a teraz tylko o 2 miliony. Oczywiście to w dalszym ciągu porażające liczby. Wiele gier nigdy nie osiąga dwumilionowego nakładu, a tytuł Rockstara niemal dwa lata po premierze nadal radzi sobie wyśmienicie.
Kolejną rzeczą wartą wzmianki jest brak jakichkolwiek informacji w raporcie finansowym o fabularnym dodatku do „piątki”. Rozszerzenie do single playera miało ukazać się w 2014 roku, ale do dziś nie pojawiły się żadne konkrety. Czekamy więc dalej.

Grand Theft Auto V to jedna z najważniejszych gier w historii branży. Tytuł dostępny na konsolach Xbox 360, PlayStation 3, Xbox One, PlayStation 4 oraz komputerach osobistych nie tylko jest wielkim hitem sprzedażowym, ale także świetną produkcją, która zebrała mnóstwo pochlebnych opinii, zarówno od recenzentów, jak i samych graczy.
Podczas zabawy kontrolujemy trzech bohaterów, biorących udział w emocjonującej przygodzie. Pierwotna wersja na past-geny sama w sobie była doskonałym tytułem. Edycja na Xboksa One i PlayStation 4 przyniosła lepszą oprawę graficzną i tryb FPP, a wydanie komputerowe dołożyło do tego m.in. edytor wideo, kolejne usprawnienia graficzne itd.
- Oficjalna strona gry Grand Theft Auto V
- Recenzja gry GTA V na PC - Los Santos piękne, jak nigdy przedtem
Więcej:„Czuję się stary.” 9 lat temu Rockstar po raz pierwszy zaczął teasować nadejście RDR2

GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
- Take 2 Interactive
- Rockstar Games
- Grand Theft Auto 5
- Rockstar North
- wyniki sprzedaży (gry)
- PC
- X360
- PS3
- PS4
- XONE
Komentarze czytelników
zanonimizowany810890 Generał
cswthomas93pl
No i powiedz mi co robisz przez ten cały czas? Rozbijasz się autami i bawisz z policją? Ileż można? W online nie ma konkretniejszych celów, kupiłem pre-order i kasy w online miałem tyle, że kupiłem sobie na start cały arsenał broni, apartament i najlepsze auto, nie widzę sensu zbierania pieniędzy. Jak grałem w kwietniu nie było żadnych cziterów, tylko co czytałem, że teraz jest podobno słabo z tym.
Ja się na gta 5 zawiodłem, gdybym wiedział, że grałbym tylko tyle to bym pewnie odpuścił sobie zakup. Jedynie mam nadzieje w modach, ale na coś dobrego trzeba jeszcze będzie długo czekać.
FanGta Generał

@markusik
To nie były biznesy tylko anonimowe budynki, które można było kupić i nic więcej. Nie dało się ich zobaczyć w środku ani wykonać sensownych misji (te co były na telefon to porażka). W vice city jakoś mogli to ciekawie zrobić, a tu sie cofneli
zanonimizowany970273 Konsul
Jak było w Vice City to już nie pamiętam ale tu mi osobiście się podobało kupowanie tych budynków. A najlepiej jak po tygodniu kasa spływała. Natomiast nie mogę zrozumieć co się w tym gta Wam nie podobało. Nie chcę nikomu narzucać własnego zdania nie w tym rzecz, ale ja jestem naprawdę zachwycony grą. Przepiękne widoki ( głównie w górach), zwierzęta których wcześniej nie było ( niby szczegół ale fajny), rowerzyści których też nie było. No i najważniejsze czyli misje dla mnie naprawdę fajne i ciekawe. Jedyny minus to taki że misji głównych mało i gdyby się tylko na tym skupić to grę można bardzo szybko przejść. Ale naturalnie że robi się też w międzyczasie misje poboczne czy odkrywa mapę i gierka robi się dłuższa. Grę kupiłem w dniu premiery i do dzisiaj mam ją na dysku i jest to jedyna gra której nigdy nie usunę bo nieraz mnie tak nachodzi pojeździć sobie tak bez celu czy postrzelać.
Ski_drow Senator

Mam od roku na PS3 i jeszcze jej nie przeszedłem hehe
Witaj w klubie mam i na PS3 i PC i lipa jest z tym graniem w singla w tym sensie, że mi się nie chce :/ multi lepszy ;D
cswthomas93pl Legend

Karo - ja zaczynałem od zera na koncie. Najtańszy garaż, pierwszy Dominator (32k wydałem, a mogłem go po prostu zabrać z ulicy..)
Wraz z postępem najdroższy dom, samochody typu Entity, Zentorno, Kuruma opancerzona, ostatnio doszedł T20, ścigacz Bati, Sanchez, Elegy i inne autka typu Gauntlet, Sentinel, Sandking XL, a na sam koniec bmx. Chyba nic nie pominąłem. T20 kosztował mnie 2,2mln plus pełny tuning to jakieś niecałe 300k. Na koncie mam ponad 4mln, bo łoiłem ze znajomymi napad za podwójne RP i $. Kasę zbieram, bo może się przyda na jakiś pojazd, czy coś. Level mam prawie 150, robię zadania dnia, LTSy typu Insurgents vs RPG lub Cars vs Snipers, jakieś zabawy z granatami i dużo dużo innych trybów. Wiele jest tych LTSów. Jakieś zabawne deathruny, szukany, najróżniejsze wyścigi z rampami i pętlami. Dobre jest to, że nie trzeba grać tylko tych wyścigów i LTSów od Rockstara. R* daje pole do popisu i to my, gracze tworzymy najciekawszy content.
A jego jest wiele i można grać i grać jeśli ma się znajomych. Czasem wbijemy tylko na sesję po prostu powozić się po San Andreas, pośmiać się trochę, porozbijać po drogach, kosić innych graczy i różne inne. Warto grać w Online jeśli ma się znajomych do gry. W przeciwnym wypadku nawet nie ruszam Online.