Zdjęcia domu piosenkarza Justina Biebera tak bardzo przypominały izometryczne strategie pecetowe, że ludzie zaczęli wklejać ten budynek do screenów z takich gier. Rezultaty są przezabawne.

Kilka dni temu Internet miał spory ubaw z jednego z domów Justina Biebera. Tam gdzie większość ludzi zobaczyła tylko brzydki budynek, gracze dostrzegli jednak znacznie więcej. Specyficzny styl architektury w połączeniu z perspektywą zdjęć sprawił, że wielu osobom rezydencja skojarzyła się ze starymi pecetowymi produkcjami. Prawdziwa zabawa zaczęła się, gdy użytkownik o ksywce pooldad rozpikselował fotkę, uzyskując efekt, który określił mianem „jak z gry strategicznej z 1999 roku”. Inni wzięli ten obrazek i zaczęli go wklejać do starych tytułów z PC. Rezultaty są przezabawne, więc uznaliśmy, że dobrym pomysłem będzie zaprezentowanie najlepszych z nich.
Przykład dał najpierw sam pooldad, wklejając dom Biebera do RTS-a Command & Conquer: Red Alert 2. Co prawda ta produkcja jest z 2000 roku, ale trudno się o to czepiać, gdy rezydencja piosenkarza wydaje się tak dobrze pasować do realiów gry.
Budynek świetnie pasuje również do stylu z pierwszej części The Sims.
Z kolei Epsilene wkleił dom na pola bitewne uniwersum Gwiezdnych wojen w grze Star Wars: Galactic Battlegrounds.
Rezydencja piosenkarza bardzo dobrze pasuje również stylem do wirtualnych miast w SimCity 3000, nawet jeśli nie do końca zgadza się skala budynku.
Z kolei poniższe wklejenie domu do Sim City 4 jest tak dobre, że wygląda jak gdyby samo studio Maxis umieściło tę strukturę w swojej grze.
Sprawdziłby się również jako jedna z atrakcji lunaparku w RollerCoaster Tycoon.
A Wy do jakiej gry wkleilibyście dom Biebera? Ciekawi nas również, jaką rolę według Was mogłaby pełnić ta struktura w RTS-ach?
41

Autor: Adrian Werner
Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.