Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 13 stycznia 2021, 13:05

autor: Adrian Werner

Ghostrunner - sprzedaż przebiła prognozy wydawcy

Do końca 2020 roku sprzedano ponad pół miliona egzemplarzy gry Ghostrunner, przebijając tym samym prognozy wydawcy.

Polskie studio One More Level ma powody do zadowolenia. Opracowana przez zespół gra Ghostrunner sprzedała się w ponad pół milionie egzemplarzy. Wynik ten osiągnięto do końca ubiegłego roku, więc obecnie jest najpewniej trochę wyższy.

Firma All in! Games, której nakładem ukazał się Ghostrunner, zakładała, że łączna sprzedaż gry wyniesie 400 tysięcy egzemplarzy. Poziom ten udało się osiągnąć w raptem dwa miesiące od premiery, więc wydawca jest bardzo zadowolony z tego, jak produkcja radzi sobie na rynku.

Przypomnijmy, że Ghostunner zadebiutował 27 października ubiegłego roku na PC, Xboksie One i PlayStation 4. W grudniu ukazała się wersja na Nintendo Switch. Gra spotkała się z ciepłym przyjęciem. Według serwisu Metacritic wydanie pecetowe posiada średnią ocen na poziomie 81%. W przypadku wydań na XONE i PS4 jest to 76%, a edycja na Switch uzyskała wynik 73%. Projekt spodobał się również naszemu redaktorowi, który wystawił mu notę 8.0/10. Z kolei na Steamie aż 91% recenzji użytkowników jest pozytywnych.

W ubiegłym miesiącu Ghostrunner otrzymał aktualizację, która wprowadziła nowy, trudniejszy tryb nazwany Hardcore Mode, oferujący zmodyfikowane poziomy z cięższymi do zabicia wrogami. Równocześnie ukazał się płatny dodatek DLC Winter Pack z przedmiotami kosmetycznymi.

Na tym nie zakończy się rozwój gry. Chwaląc się wynikami sprzedaży, wydawca zapowiedział, że rozwój projektu jest zaplanowany na dwanaście miesięcy po premierze. Możemy się spodziewać kolejnych aktualizacji, dużego rozszerzenia DLC oraz konwersji na Xboksa Series X/S i PlayStation 5.

  1. Recenzja gry Ghostrunner - Polska cyberpunkiem stoi

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej