Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 9 marca 2021, 10:33

autor: Adrian Werner

Ghost of Tsushima w 120 FPS na PC, są kolejne plotki

W sieci pojawiły się kolejne plotki o pecetowej konwersji Ghost of Tsushima. Wydają się one sugerować, że to wydanie zaoferuje m.in. możliwość zabawy w 120 klatkach na sekundę.

W minioną sobotę pisaliśmy o ciekawych plotkach sugerujących, że na PC zmierzają gry God of War, Bloodborne oraz Ghost of Tsushima, czyli trzy wyśmienite pozycje, które wydane zostały tylko na PlayStation 4. Teraz pojawiły się kolejne doniesienia dotyczące pecetowej wersji ostatniej z tych produkcji.

Ich źródłem jest popularny i zazwyczaj dobrze poinformowany YouTuber Jeremy Penter (znany również jako Angry Centaur), który podczas podcastu Last Stand Media także zasugerował, że na PC trafi konwersja Ghost of Tsushima. Wyraził również podekscytowanie tym, jak produkcja studia Sucker Punch będzie prezentowała się na pecetach. Wymienił takie ulepszenia, jak 120 klatek na sekundę (co jest niemożliwe nawet na PS5), rozdzielczość 4K, ładniejszy antyaliasing, czy możliwość zwiększenia dystansu renderowania obrazu z wysokimi detalami. Brzmiało to tak, jakby mówił o funkcjach, o których już wie, że znajdziemy je w wydaniu komputerowym.

Perspektywa pecetowych wersji klasyków z konsol PlayStation nie jest czymś trudnym do wyobrażenia. Na PC trafiło już Horizon Zero Dawn: Complete Edition, a w maju dołączy do niego Days Gone. Do tego Jim Ryan (CEO Sony Interactive Entertainment) zapowiedział niedawno, że w kolejce do konwersji czekają już inne duże produkcje.

Exclusive’y sprzedają konsole, ale obecnie Sony koncentruje się na PlayStation 5 i nie czuje potrzeby zachęcania ludzi do zakupu PS4. Do tego większość z przenoszonych na PC pozycji doczeka się kontynuacji na PS5. Takie sequele wzbudzą zainteresowanie graczy, którzy odkryją te marki wpierw na pecetach. Część z nich najpewniej nie będzie chciała czekać na ewentualne konwersje i kupi next-gena Sony.

Podczas podcastu uczestnicy rozmawiali także ogólnie o exclusive’ach. Według nich w najbliższym czasie duże emocje wzbudzą informacje o tym, na jakie platformy sprzętowe trafiać będą gry dużych studiów. Najpewniej chodzi tu nie tylko o konwersje starszych gier z PS4 na PC, ale również o to, które produkcje Bethesdy koncern Microsoft zachowa tylko dla pecetów i Xboksa Series X/S, a jakimi podzieli się z innymi konsolami.

  1. Recenzja Ghost of Tsushima – wspaniałe pożegnanie PS4
  2. Ghost of Tsushima – poradnik
  3. Ghost of Tsushima – strona oficjalna

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej