STALKER 2 z wieloma zakończeniami i wsparciem dla modów

Zakhar Bocharov – PR Manager studia GSC Game World – opowiedział w jednym z podcastów internetowych o kilku różnych aspektach gry STALKER 2.

Bartosz Świątek

STALKER 2 z wieloma zakończeniami i wsparciem dla modów.
STALKER 2 z wieloma zakończeniami i wsparciem dla modów.

W SKRÓCIE:

  1. Zakhar Bocharov ze studia GSC Game World był gościem podcastu Not Brought In i przedstawił w nim kilka detali na temat gry STALKER 2;
  2. kluczowe znaczenie dla omawianego tytułu ma mieć wsparcie dla modów – twórcy chcieliby dodać tę funkcję także na konsolach Xbox Series X / S;
  3. gra otrzyma nową wersję systemu A-life, dzięki któremu świat ma żyć także wówczas, gdy w pobliżu nie będzie gracza;
  4. ważna ma być także nieliniowa fabuła, z dużą liczbą odmiennych zakończeń.

Zakhar Bocharov, czyli PR Manager studia GSC Game World – firmy stojącej za grą STALKER 2 – był gościem rosyjskojęzycznego podcastu Not Brought In (via GamingSym). W czasie rozmowy podzielił się kilkoma nowymi detalami na temat powstającej produkcji. Dowiedzieliśmy się m.in., że deweloperzy uważają wsparcie dla modów za rzecz kluczową i rozpatrują zaimplementowanie tej funkcji także w wersji dedykowanej konsolom Xbox Series X / S.

W konwersacji pojawiło się również kilka informacji dotyczących używanej technologii. Przykładowo początkowo deweloperzy planowali stworzenie nowej wersji swojego silnika graficznego X-Ray, ale uznano, że jest on już zbyt przestarzały, dlatego zdecydowano się na skorzystanie z technologii Unreal Engine. Zakhar Bocharov zapewnił też, że w dniu premiery gra będzie znacznie bardziej stabilna od poprzednich odsłon.

Jeśli chodzi o rozgrywkę STALKER 2, to możemy się spodziewać ewolucji systemu symulacji życia A-Life, o którym pisaliśmy już wcześniej – dzięki wersji 2.0 tej technologii mieszkańcy świata (mowa o różnorakich frakcjach, ale także potworach) będą podejmowali działania niezależnie od tego, czy w danym momencie są obserwowani przez postać gracza.

A-Life 2.0 to zupełnie inny poziom. Przyjrzymy się mu lepiej bliżej premiery. To naprawdę świetny system, który bardzo dobrze działa i na pewno będziemy mieli coś do pokazania – stwierdził deweloper.

Ważną rolę w grze ma odegrać nieliniowa fabuła, która zaoferuje olbrzymią liczbę różnych ścieżek i zakończeń.

To gra, którą będziesz chciał kupić i ograć kilka razy z powodu historii – zapewnił Zakhar Bocharov.

Przypominamy, że STALKER 2 zmierza na komputery oraz konsole Xbox Series X / S.

  1. STALKER 2 – jak może wyglądać powrót do Strefy?
  2. STALKER 2 – strona oficjalna
S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl

S.T.A.L.K.E.R. 2: Serce Czarnobyla

S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl

PC PlayStation Xbox
po premierze

Data wydania: 20 listopada 2024

Informacje o Grze
6.4

GRYOnline

6.2

Gracze

7.9

Steam

7.4

OpenCritic

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

97

Ghost of Tsushima w 120 FPS na PC, są kolejne plotki

Następny
Ghost of Tsushima w 120 FPS na PC, są kolejne plotki

CS:GO zniknęło ze Steam. Co szykuje Valve? [Aktualizacja]

Poprzedni
CS:GO zniknęło ze Steam. Co szykuje Valve? [Aktualizacja]

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl