Studio Sucker Punch, czyli twórcy Ghost of Tsushima, tworzy nowy projekt – tak wynika z ogłoszenia o pracę na stronie dewelopera. Jest on określany jako „spektakularna gra wieloosobowa”.
Odpowiedzialne za Ghost of Tsushima amerykańskie studio Sucker Punch rozpoczęło prace nad nową produkcją. Wydaje się, że tym razem nie będzie to jednak singleplayerowy sandbox, a produkcja nastawiona na rozgrywkę wieloosobową. Deweloperzy zamieścili na swojej stronie internetowej ogłoszenie o pracę, które ma im pomóc znaleźć osobę doświadczoną w konstruowaniu trybu multiplayer.
Nasi utalentowani projektanci trybu wieloosobowego tworzą niesamowite doświadczenia zespołowe, więc twoja kreatywność odegra kluczową rolę w projekcie spektakularnej gry wieloosobowej. Poszukujemy kogoś, kto posiada umiejętności niezbędne do badania, definiowania i wdrażania funkcji sieciowych, które zapewnią płynną i wciągającą rozgrywkę w trybie współpracy.
Lista wymagań i kwalifikacji niezbędnych na proponowane stanowisko jest dość typowa w przypadku ofert dla programistów gier online i nie zdradza, jakiej konkretnie produkcji możemy się spodziewać. Pozostają zatem jedynie domysły, choć powyższy cytat sugeruje, że będzie to produkcja nastawiona raczej na kooperację niż na rywalizację. A może…

A może, tak jak w przypadku trybu sieciowego dodatku Legends do Ghost of Tsushima, chodzi po prostu o multiplayerowy segment jakiejś większej gry? To – a także ubiegłoroczne poszukiwania scenarzysty, który byłby w stanie stworzyć historię osadzoną w feudalnej Japonii – mogłoby sugerować, że amerykański deweloper pracuje nad sequelem hitu z 2020 roku. Na konkrety trzeba jeszcze poczekać, a zanim je poznamy, Ghost of Tsushima może ukazać się na PC i zostać przeniesione na duży ekran.
Dziękujemy za przeczytanie artykułu.
Ustaw GRYOnline.pl jako preferowane źródło wiadomości w Google
GRYOnline
Gracze
OpenCritic
12

Autor: Hubert Śledziewski
Zawodowo pisze od 2016 roku. Z GRYOnline.pl związał się pięć lat później – choć zna serwis, odkąd ma dostęp do Internetu – by połączyć zamiłowanie do słowa i gier. Zajmuje się głównie newsami i publicystyką. Z wykształcenia socjolog, z pasji gracz. Przygodę z gamingiem rozpoczął w wieku czterech lat – od Pegasusa. Obecnie preferuje PC i wymagające RPG-i, lecz nie stroni ani od konsol, ani od innych gatunków. Kiedy nie gra i nie pisze, najchętniej czyta, ogląda seriale (rzadziej filmy) i mecze Premier League, słucha ciężkiej muzyki, a także spaceruje z psem. Niemal bezkrytycznie kocha twórczość Stephena Kinga. Nie porzuca planów pójścia w jego ślady. Pierwsze „dokonania literackie” trzyma jednak zamknięte głęboko w szufladzie.