Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 12 stycznia 2016, 12:00

autor: Góral

For Honor - rycerska gra Ubisoftu z trybem solowym

Firma Ubisoft potwierdziła, że gra For Honor przeznaczona będzie nie tylko dla miłośników zabawy w multiplayerze, ale zaoferuje także pełnoprawny tryb dla samotników. Szczegółów jednak nie podano.

Podczas zeszłorocznych targów E3 firma Ubisoft zapowiedziała swój kolejny projekt, którym jest rycerska gra bitewna For Honor. Na najnowszym materiale wideo opublikowanym przez wydawcę (dzięki, PC Gamer) potwierdzono, że produkcja nie będzie przeznaczona wyłącznie dla miłośników zabawy wieloosobowej i zaoferuje pełnoprawny tryb dla jednego gracza. Szczegółów na jego temat nie zdradzono, ale twórcy zapewnili, że jest to jeden z kluczowych elementów, nad jakimi obecnie pracują. Jeżeli więc martwiliście się, że For Honor pójdzie śladami Titanfalla, Star Wars: Battlefront czy też Tom Clancy's Rainbow Six: Siege, to nie musicie się już lękać. Produkcja planowana jest na bieżący rok i ukaże się na konsolach PlayStation 4, Xbox One oraz komputerach PC.

For Honor ma być miksem Ryse: Son of Rome, Mount & Blade i Chivalry: Medieval Warfare. - For Honor - rycerkska gra Ubisoftu zaoferuje single playera - wiadomość - 2016-01-12
For Honor ma być miksem Ryse: Son of Rome, Mount & Blade i Chivalry: Medieval Warfare.
For Honor w skrócie:
  • Gra akcji TPP, w której przejmujemy kontrolę nad kilkoma typami rycerzy
  • Rozgrywka przeznaczona będzie do multiplayera, ale oprócz niego otrzymamy także tryb dla jednego gracza
  • Produkcja ukaże się w tym roku na konsolach Xboix One, PlayStation 4 i komputerach PC

W For Honor opowiemy się po stronie jednej z trzech frakcji – The Chosen (samuraje), The Legions (klasyczni europejscy rycerze) oraz The Warborn (wikingowie). O ile o single playerze nie wiemy na razie nic oprócz tego, że będzie, tak w kontekście multiplayera znamy już kilka szczegółów. Sednem zabawy będą bitwy, w których wezmą dwie czteroosobowe drużyny graczy, wspomagane przez szereg postaci sterowanych przez sztuczną inteligencję.

Rozgrywka ma mieć zręcznościowy charakter, przy czym machanie mieczem na oślep raczej nie zapewni nam sukcesów na polu bitwy. Podczas walki liczyć ma się przede wszystkim skuteczna obrona, uzależniona m.in. od przybrania odpowiedniej pozycji. Wojownik będzie mógł także odskakiwać przez ciosami czy też atakować barkiem, wytracając tym samym przeciwnika z równowagi. Kilka dodatkowych szczegółów znajdziecie na poniższym materiale wideo od ekipy tvgry.pl.