Farming Simulator 25 to kilka małych rewolucji w jednej grze. Wirtualni rolnicy będą mogli odwiedzać się nawzajem, by podziwiać wnętrza swoich ślicznych domów
W grze Farming Simulator 25 powróci mechanika wykonywania zleceń dla różnych producentów, w tym fortepianów. Ponadto rozwinięta zostanie funkcja budowania, dzięki której będziemy mogli podziwiać wnętrze własnego domu.

Premiera kolejnej części znanego cyklu symulatorów rolniczych od studia Giants Software zbliża się wielkimi krokami. Twórcy chętnie dzielą się informacjami o kolejnych funkcjach, jakie trafią do gry Farming Simulator 25 – rozwiną one wiele mechanik obecnych w poprzednich odsłonach. Poza zwiększeniem znaczenia postaci niezależnych, w produkcji zauważymy usprawnienia w systemie konstruowania.
W FS 25 pojawią się też nowe budynki gospodarcze i stodoły, natomiast wieloletnich fanów serii zainteresuje możliwość wejścia do umeblowanego domu postawionego na posesji. Wnętrza mieszkań będą też mogli oglądać nasi znajomi w ramach trybu wieloosobowego.
Ponadto FS 25 zaoferuje rozbudowaną funkcję wykonywania zleceń dla różnych producentów. Projekty budowlane wykonamy m.in. dla powracającej firmy z fortepianami, która była obecna w dodatku wprowadzającym polską mapę Zielonka do FS 22. Inne podmioty, z którymi przyjdzie nam współpracować w nadchodzącym tytule, to:
- firma Silver Shaft Wagons – zajmująca się tworzeniem powozów konnych (będzie wymagała takich surowców, jak deski, tkaniny czy liny);
- lokalny plac zabaw w Riverbend Springs – wymagający zabawek dla dzieci (gracz dostarczy głównie drewniane deski i płyty);
- dziadek Walter i Noah – którym pomożemy w produkcji zabawkowych traktorów i innych drewnianych „architektonicznych dzieł”;
- producent z Hutan Pentai – dla którego odbudujemy tereny świątynne (wokół nich będzie można zebrać specjalne „znajdźki”);
- miejscowość Riverbend Springs – potrzebująca pomocy w odświeżeniu elewatora zbożowego i innych starych obiektów o znaczeniu rolniczym.
Mechanika wytwarzania obiektów dla poszczególnych producentów w Farming Simulator 25 ma być tak bardzo rozbudowana, że dla niektórych graczy może stanowić swego rodzaju „endgame”, którym zajmą się na późnym etapie zabawy, po rozwinięciu własnej farmy.
Farming Simulator 25 zadebiutuje 12 listopada na konsolach PS5 i XSX/S oraz PC.

GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
- Giants Software
- symulatory rolnicze
- Farming Simulator (seria)
- PC
- PS5
- XSX
Komentarze czytelników
The Sleeping Prophet Generał
Faktycznie wyglada kiepsko. Okolice 2003 roku.
Begum Chorąży
Tak się jeszcze zastanawiam. Te wszystkie screeny tutaj i w poprzednich wiadomościach na temat gry. Paskudnie to wygląda (budynki, niebo i inne obiekty) Czy to są screeny z wczesnej fazy produkcji czy wręcz z FS22? Premiera za miesiąc i zamiast zachęcić graczy oni robią wszystko żeby nikt tego nie kupił. Czekamy do premiery, ale czarno to widzę.
PanDaneX Konsul

Kolejna gówniana rzecz, która będzie omijana przez graczy.
Człowiek kupi symulator farmera a dostanie przy okazji mechanikę, która przywodzi na myśl tanie projekty domków jednorodzinnych o niskiej jakości.
manriusz Pretorianin

No żesz .... Fortepiany, serio? No przecież, każdy rolnik to dzisiejszy Chopin i bez tego instrumentu nie może egzystować. To już nie jest symulator farmy i rolnictwa.
Ożesztywuju Junior
Nie no. Litości. Oni powinni się skupić nad udoskonaleniem fizyki gleby czy chociażby rozbudowaniem wpływu pogody na nasze uprawy i stworzenie jakiegokolwiek życia na mapie żeby to nie było martwe pustkowie na którym oprócz nas nie ma żywej duszy... Nawet praca nad zwiększeniem ilości dostępnych upraw, dopracowaniem ich faz rozwojowych i zachowania w określonych warunkach pogodowych byłaby lepszym rozwiązaniem niż tworzenie zbędnych dodatków... Nie tędy droga...