Fallout 4 – szczegóły na temat towarzyszy oraz film prezentujący prawdziwego Ochłapa
Bethesda opublikowała na swoim oficjalnym kanale w serwisie YouTube dwa krótkie filmy dotyczące gry Fallout 4 – w pierwszym szef studia, Todd Howard, zdradził, że gracz będzie mógł bratać się z kilkoma różnymi towarzyszami, natomiast w drugim pokazano kulisy nagrywania scen z Ochłapem w roli głównej.
Maciej Żulpo
Bethesda idzie najwyraźniej modnym szlakiem wytyczonym swego czasu przez producentów Call of Duty: Ghosts. Twórcy wyczekiwanego Fallout 4 podzielili się materiałem prezentującym pokrótce proces nagrywania ruchów, dźwięków i ogólnego zachowania Ochłapa, przedstawiając w tym celu jego rzeczywisty pierwowzór, czyli owczarka niemieckiego należącego do jednego z pracowników studia.
Na filmie – oprócz jego głównego bohatera – można dostrzec znaczną poprawę w płynności animacji ruchów czworonożnego kompana i choć do ideału wciąż sporo im brakuje, przynajmniej zapowiadają pozytywną zmianę w kwestii dbałości o szczegóły.
Zmianie nie uległa natomiast polityka dotycząca żywotności towarzyszy – zgodnie z informacjami, którymi dzieliliśmy się kilka miesięcy temu, zarówno Ochłap, jak i pozostali pomocnicy gracza będą nieśmiertelni. Wiadomość tę rozwinął Todd Howard w opublikowanym dziś materiale pochodzącym jeszcze z tegorocznego E3, wspominając dodatkowo o dostępności kilku różnych typów kompanów oraz możliwości przełączania się między nimi. Film możecie obejrzeć poniżej.

Fallout 4 ma być największą produkcją studia Bethesda Softworks, zapewniającą nawet 400 godzin zabawy, bogactwo dialogów, rozbudowany system craftingu, podrasowaną mechanikę strzelania oraz sporo popremierowej zawartości dodatkowej. Premiera na wszystkich platformach docelowych (PC, PS4, XONE) zapowiedziana została na 10 listopada tego roku.
Ostatnimi czasy Bethesda coraz śmielej rozwija kampanię marketingową swojego najnowszego tytułu, rozpoczynając publikację serii filmów instruktażowych przedstawiających każdy z atrybutów systemu S.P.E.C.I.A.L oraz dzieląc się kolejnymi materiałami ukazującymi mechanikę gry i jej ogólne założenia koncepcyjne. Wkrótce pecetowcy powinni również poznać wymagania sprzętowe postapokaliptycznego erpega, które na razie pozostają sporą niewiadomą. O jakichkolwiek zmianach w tej kwestii z całą pewnością Was poinformujemy.

GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
Komentarze czytelników
Nosferatus Junior
"..o ile wiadomo, są pozytywnie nastawieni do modów z Nexusa ;)"
Jak by mieli inne wyjście. To właśnie mody trzymają przy życiu ich gry. Do dziś wychodzą nowe mody do Skyrima. Ba! Nadal wychodzą mody do Morrowinda i Fallout NV. To żadna uprzejmość z ich strony. Gdyby mogli uniemożliwili by tworzenie modów i wydoili graczy z ostatniego grosza. Na szczęście taka akcja to był by koniec dla studia bo gracze by tego nie wybaczyli.
zanonimizowany1014334 Generał
Nidgy nie mialem towarzyszy w serii Fallout, bardzo mnie rozprasza jak za mna biegaja i pchaja sie pod celownik.
dj_sasek Legend

Zapewne będzie multikulti jeśli chodzi o towarzyszy ... Taa i w solidarności z imigrantami z Syrii dadzą nam jakiegoś przypakowanego uchodźcę z kozią bródką.
ps. Nexus to jest połowa sukcesu każdej gry Beth.
elathir Legend

Gdyby byli tak pozytywnie nastawieni do Nexusa nie pojawiał by się z ich strony co jakiś czas pomysł z płatnymi modami. Nie wiem jak trzeba być pazernym by być takim idiotom by nie zdawać sobie sprawy, że największa zalet gry od Beci są właśnie mody. Bez nich żywotność tych gier byłaby nieporównywalnie mniejsza, i nie sprzedawały by się przez lata.
Mam nadzieję, że i tym razem w związku z modami na Xboxa pomysł nie wróci. Przecież wiele osób, w tym mnie nie interesuje tyle sam Fallout 4 (gra pewnie będzie niezła, ale jakoś poza genialnym Morrowindem gry od Beci same w sobie szybko mi się nudziły) ale to czym Fallout 4 będzie za rok dzięki moderom. A to już zupełnie inna bajka.