Fallout 4 nie ma jeszcze ostatecznych wymagań sprzętowych
Studio Bethesda poinformowało, że nie jest jeszcze gotowe podać wymagań sprzętowych pecetowej wersji Fallout 4, gdyż wciąż trwają prace nad optymalizacją projektu.

Od dnia premiery Fallout 4 dzielą nas już niecałe dwa miesiące. Jest to zdecydowanie jedna z najbardziej wyczekiwanych gier tego roku, więc wielu użytkowników pecetów zastanawia się, jaka konfiguracja będzie potrzebna, aby cieszyć się najnowszą produkcją studia Bethesda. Okazuje się jednak, że tego nie wiedzą jeszcze nawet sami autorzy. W twitterowej konwersacji z fanami deweloperzy poinformowali, że wciąż pracują nad optymalizacją silnika, więc podawanie wymagań sprzętowych teraz nie miałoby sensu. Obiecali jednak, że ujawnią je, gdy tylko ten aspekt gry zostanie sfinalizowany.
Przypomnijmy, że Fallout 4 zmierza na pecety oraz konsole Xbox One i PlayStation 4. Premiera zaplanowana została na 10 listopada. Rodzimy dystrybutor gry, czyli firma Cenega, na razie nie wypowiedział się jeszcze w kwestii ewentualnej lokalizacji. Najprawdopodobniej otrzymamy jednak pełną polską wersję językową, z dodatkową opcją zabawy w języku angielskim. Źródłem tych spekulacji jest folder reklamowy z tegorocznej edycji targów gamescom.
Fallout 4 zaoferuje olbrzymi świat o otwartej strukturze, gęsto wypełniony przygodami. Autorzy chwalą się, że jeden z nich spędził w świecie gry już ponad czterysta godzin i wciąż nie zobaczył wszystkiego, co ten tytuł ma do zaoferowania. Co godne pochwały, będziemy mogli kontynuować zabawę po przejściu kampanii.
Oczywiście każda, nawet najdłuższa produkcja, kiedyś musi się skończyć, ale w przypadku Fallout 4 nową zawartość mają dostarczać sami fani, dzięki narzędziom moderskim. Ukażą się one dopiero jakiś czas po premierze gry, ale za to w opracowane za ich pomocą projekty będą mogli zagrać również użytkownicy konsol.
W planach są także liczne dodatki DLC. Przepustka sezonowa będzie kosztować 30 dolarów (około 114 zł) i autorzy obiecują, że zapewni ona dostęp do wszystkich rozszerzeń, wartych przynajmniej 40 dolarów.

GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
Komentarze czytelników
zanonimizowany649466 Senator
Wymagania rekomendowane mogą być prawdopodobie takie jak w W3
zanonimizowany668163 Generał
Predi2222 Nie, pomyliłeś się :) Mam GTX 670.Mogę się założyć o browara,że takie bedą :)
AntyGimb Senator
Mają grę ukończoną już od kilku miesięcy a nie znają wymagań :D? Czyli muszą być KOSMICZNE...
zanonimizowany994511 Pretorianin
Ja to się na szczęście nie musze martwić o wymagania sprzętowe
elathir Legend

@Mr. ZW Należy jednak docenić to, że to ogromny świat i nie mogę sobie wyobrazić jak sobie z tą kwestią poradzili W wieśku jakoś sobie radę dali.
Zresztą, ja tam wolę oglądać ekrany ładowania byleby gra działała lepiej o F3. Bo utrapieniem i F3 i F:NV nie były wysokie wymagania, a dziwne, pozbawione często sensu (np. w krypcie na stosunkowo niewielkim poziomie) drastyczne spadki wydajności.
Tak więc jak dla mnie gra może mieć trochę wyższe wymagania (najwyżej pogram z gorszą grafą, jakoś to przeżyje ;) ), może mieć ekrany ładowania, byleby działała płynnie i stabilnie przez całą grę. I byleby nie było problemu z savami jak w Skyrimie, i innych grach na ich obecnej wersji silnika.
Tak, więc z chęcią sobie pogram w F IV ale skoro na miesiąc z groszami przed premiera jeszcze nie znają wymagań, to chyba sobie z zakupem poczekam z 3-4 miesiące aż połatają te problemy ;) Bo coś mi się dziwnie wydaję, że grę wydają nie prawie skończona a wyraźnie przed czasem, byleby wydać ją pod koniec roku jak mają w zwyczaju.