Fallout 4 nie ma jeszcze ostatecznych wymagań sprzętowych

Studio Bethesda poinformowało, że nie jest jeszcze gotowe podać wymagań sprzętowych pecetowej wersji Fallout 4, gdyż wciąż trwają prace nad optymalizacją projektu.

Adrian Werner

Na informacje o wymaganiach sprzętowych przyjdzie nam jeszcze trochę poczekać. - Fallout 4 - autorzy nie znają jeszcze ostatecznych wymagań sprzętowych - wiadomość - 2015-09-15
Na informacje o wymaganiach sprzętowych przyjdzie nam jeszcze trochę poczekać.

Od dnia premiery Fallout 4 dzielą nas już niecałe dwa miesiące. Jest to zdecydowanie jedna z najbardziej wyczekiwanych gier tego roku, więc wielu użytkowników pecetów zastanawia się, jaka konfiguracja będzie potrzebna, aby cieszyć się najnowszą produkcją studia Bethesda. Okazuje się jednak, że tego nie wiedzą jeszcze nawet sami autorzy. W twitterowej konwersacji z fanami deweloperzy poinformowali, że wciąż pracują nad optymalizacją silnika, więc podawanie wymagań sprzętowych teraz nie miałoby sensu. Obiecali jednak, że ujawnią je, gdy tylko ten aspekt gry zostanie sfinalizowany.

Przypomnijmy, że Fallout 4 zmierza na pecety oraz konsole Xbox One i PlayStation 4. Premiera zaplanowana została na 10 listopada. Rodzimy dystrybutor gry, czyli firma Cenega, na razie nie wypowiedział się jeszcze w kwestii ewentualnej lokalizacji. Najprawdopodobniej otrzymamy jednak pełną polską wersję językową, z dodatkową opcją zabawy w języku angielskim. Źródłem tych spekulacji jest folder reklamowy z tegorocznej edycji targów gamescom.

Fallout 4 zaoferuje olbrzymi świat o otwartej strukturze, gęsto wypełniony przygodami. Autorzy chwalą się, że jeden z nich spędził w świecie gry już ponad czterysta godzin i wciąż nie zobaczył wszystkiego, co ten tytuł ma do zaoferowania. Co godne pochwały, będziemy mogli kontynuować zabawę po przejściu kampanii.

Oczywiście każda, nawet najdłuższa produkcja, kiedyś musi się skończyć, ale w przypadku Fallout 4 nową zawartość mają dostarczać sami fani, dzięki narzędziom moderskim. Ukażą się one dopiero jakiś czas po premierze gry, ale za to w opracowane za ich pomocą projekty będą mogli zagrać również użytkownicy konsol.

W planach są także liczne dodatki DLC. Przepustka sezonowa będzie kosztować 30 dolarów (około 114 zł) i autorzy obiecują, że zapewni ona dostęp do wszystkich rozszerzeń, wartych przynajmniej 40 dolarów.

  1. Fallout 4 – oficjalna strona gry
  2. 8 rzeczy, które Fallout 4 zrobi lepiej od Fallouta 3 (zapowiedź)
Fallout 4

Fallout 4

PC PlayStation Xbox
po premierze

Data wydania: 10 listopada 2015

Informacje o Grze
6.9

GRYOnline

6.6

Gracze

8.4

Steam

8.7

OpenCritic

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

0

Adrian Werner

Autor: Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Inne Gry
2015-09-15
16:03

zanonimizowany649466 Senator

Wymagania rekomendowane mogą być prawdopodobie takie jak w W3

Komentarz: zanonimizowany649466
2015-09-15
16:24

zanonimizowany668163 Generał

Predi2222 Nie, pomyliłeś się :) Mam GTX 670.Mogę się założyć o browara,że takie bedą :)

Komentarz: zanonimizowany668163
2015-09-15
18:50

AntyGimb Senator

Mają grę ukończoną już od kilku miesięcy a nie znają wymagań :D? Czyli muszą być KOSMICZNE...

Komentarz: AntyGimb
2015-09-16
03:11

zanonimizowany994511 Pretorianin

Ja to się na szczęście nie musze martwić o wymagania sprzętowe

Komentarz: zanonimizowany994511
2015-09-16
09:46

elathir Legend

elathir

@Mr. ZW Należy jednak docenić to, że to ogromny świat i nie mogę sobie wyobrazić jak sobie z tą kwestią poradzili W wieśku jakoś sobie radę dali.

Zresztą, ja tam wolę oglądać ekrany ładowania byleby gra działała lepiej o F3. Bo utrapieniem i F3 i F:NV nie były wysokie wymagania, a dziwne, pozbawione często sensu (np. w krypcie na stosunkowo niewielkim poziomie) drastyczne spadki wydajności.

Tak więc jak dla mnie gra może mieć trochę wyższe wymagania (najwyżej pogram z gorszą grafą, jakoś to przeżyje ;) ), może mieć ekrany ładowania, byleby działała płynnie i stabilnie przez całą grę. I byleby nie było problemu z savami jak w Skyrimie, i innych grach na ich obecnej wersji silnika.

Tak, więc z chęcią sobie pogram w F IV ale skoro na miesiąc z groszami przed premiera jeszcze nie znają wymagań, to chyba sobie z zakupem poczekam z 3-4 miesiące aż połatają te problemy ;) Bo coś mi się dziwnie wydaję, że grę wydają nie prawie skończona a wyraźnie przed czasem, byleby wydać ją pod koniec roku jak mają w zwyczaju.

Komentarz: elathir

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl