Fallout 4 bez limitu rozwoju postaci oraz z możliwością kontynuowania zabawy po ukończeniu kampanii

Studio Bethesda zdradziło, że w Fallout 4 nie uświadczymy maksymalnego poziomu doświadczenia dla postaci gracza. Ponadto otrzymamy możliwość kontynuowania zabawy po ukończeniu głównego wątku fabularnego.

Adrian Werner

Po przejściu kampanii będziemy mogli kontynuować zabawę. - Fallout 4 bez limitu rozwoju postaci oraz z możliwością kontynuowania zabawy po ukończeniu kampanii - wiadomość - 2015-08-07
Po przejściu kampanii będziemy mogli kontynuować zabawę.

Podczas trwających obecnie targów gamescom studio Bethesda postanowiło odpowiedzieć na kilka pytań fanów odnośnie Fallout 4. Okazuje się, że w grze nie zostanie wprowadzony maksymalny poziom doświadczenia i będziemy mogli rozwijać postać praktycznie bez końca. Współgra z tym również informacja, że po przejściu głównego wątku fabularnego gracze otrzymają możliwość kontynuowania zabawy.

Są to bardzo dobre wiadomości, gdyż Fallout 4 zapowiada się na produkcję z ogromnym światem, gęsto wypełnionym opcjonalnymi misjami pobocznymi. Niedawno Bethesda chwaliła się, że jeden z jej deweloperów spędził w świecie gry już ponad czterysta godzin i wciąż nie zobaczył wszystkiego, co ten tytuł ma do zaoferowania. Po ukończeniu głównej kampanii będzie więc na nas czekała jeszcze masa przygód i bogate możliwości dalszego rozwoju postaci.

Przypomnijmy, że Fallout 4 zmierza na pecety oraz konsole Xbox One i PlayStation 4. Premiera zaplanowana została na 10 listopada. Wszystko wskazuje na to, że gra, podobnie jak Fallout 3 i Fallout: New Vegas, otrzyma pełną polską wersję jezykową, choć jednocześnie pojawi się także opcja zabawy w języku angielskim. Istnienie lokalizacji nie zostało jeszcze oficjalnie potwierdzone, ale taka informacja znalazła się na folderze przygotowanym na targi gamescom przez firmę Cenega, czyli rodzimego dystrybutora gry.

Warto wspomnieć, że w dniu premiery Fallout 4 nie zaoferuje narzędzi moderskich. Te ukażą się dopiero jakiś czas po premierze. Autorzy zdają sobie sprawę jak wielkie znacznie ma taka funkcjonalność dla fanów i jak dużą rolę ich twórczość odegrała w zapewnieniu długowieczności kilku ostatnim grom studia. Na razie jednak studio Bethesda chce się skoncentrować na jak najlepszym dopracowaniu samej gry. Ten aspekt zawsze był piętą achillesową zespołu i twórcy chcą wreszcie zerwać z tą niechlubną tradycją. Może im się to udać, gdyż w chwili ujawnienia projektu na tegorocznych targach E3 jego zawartość była już praktycznie ukończona, dzięki czemu pozostałe miesiące do premiery mogą zostać poświęcone głównie na usuwanie niedoróbek.

  1. Fallout 4 – oficjalna strona gry
  2. 8 rzeczy, które Fallout 4 zrobi lepiej od Fallouta 3 (zapowiedź)
Fallout 4

Fallout 4

PC PlayStation Xbox Nintendo
po premierze

Data wydania: 10 listopada 2015

Informacje o Grze
6.9

GRYOnline

6.6

Gracze

8.4

Steam

8.7

OpenCritic

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

0

Adrian Werner

Autor: Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Inne Gry

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl