Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 29 października 2009, 11:47

Epic Mickey - nowe informacje i screeny

W trakcie wczorajszej konferencji Disneya w Londynie otrzymaliśmy nowe informacje o projekcie Junction Point Studios – Epic Mickey. Zarys rozgrywki z tej specyficznej mieszanki gatunków przedstawiliśmy dwa tygodnie temu. Wczoraj, natomiast opublikowane zostały pierwsze oficjalne obrazki z gry, a także Warren Spector – znany głównie z serii Deus Ex i głowa całego przedsięwzięcia – rozwinął temat fabuły i świata, w którym znajdzie się tytułowy bohater.

W trakcie wczorajszej konferencji Disneya w Londynie otrzymaliśmy nowe informacje o projekcie Junction Point Studios – Epic Mickey . Zarys rozgrywki z tej specyficznej mieszanki gatunków przedstawiliśmy dwa tygodnie temu. Wczoraj, natomiast opublikowane zostały pierwsze oficjalne obrazki z gry, a także Warren Spector – znany głównie z serii Deus Ex i głowa całego przedsięwzięcia – rozwinął temat fabuły i świata, w którym znajdzie się tytułowy bohater.

Przeciwnikiem Myszki Miki będzie królik Oswald - zapomniana disnejowska postać, z której bezpośrednio wyewoluowała legendarna mysz. Bohater przypadkowo znajdzie się w świecie zamieszkanym przez emerytowane i zostawione na bocznym torze kreskówkowe twory. W trakcie rozgrywki Myszka Miki będzie musiała zmierzyć się z licznymi wyborami i ponosić konsekwencje swoich decyzji.

Epic Mickey - nowe informacje i screeny - ilustracja #1

Klimat produkcji odbiegać będzie od typowej dla Disneya słodkości – Epic Mickey pod względem stylu wraca do lekko psychodelicznych korzeni lat 30 i 40, a przede wszystkim filmu Fantazja z 1940 roku.

Ponadto, Spector w wywiadzie w Nintendo Official Magazine przyznał, że początkowo Epic Mickey ukazać się miało na PC, Xboksa 360 i Playstation 3. Ponoć do przesiadki na Wii zachęciły twórców możliwości systemu – to właśnie na platformie Nintendo gra mogła osiągnąć pełen potencjał.

Epic Mickey - nowe informacje i screeny - ilustracja #2

Czy faktycznie Spector jest całkowicie szczery? Biorąc pod uwagę dla jakiego czasopisma został udzielony ten wywiad, można mieć co do tego spore wątpliwości. W tekście można znaleźć informację, że projekt ostatecznie na Wii został przeniesiony w 2008 roku, czyli w momencie, kiedy konsola Nintendo biła na łeb konkurencyjne platformy Sony i Microsoft. Potencjał z pewnością był ogromny – potencjał największej ilości sprzedanych egzemplarzy…

Epic Mickey - nowe informacje i screeny - ilustracja #3