Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 9 sierpnia 2019, 10:11

autor: Froozyy

EA, Ubisoft, Blizzard i inni wydawcy zgadzają się na nowe zasady dotyczące lootboksów w grach

Wielu wydawców gier (m.in EA, Ubisoft i Blizzard) zgodziło się na nowe zasady dotyczące lootboksów narzucone przez Sony, Microsoft oraz Nintendo.

Już w przyszłym roku będziemy znali dokładne szanse wylosowania skórki. - EA, Ubisoft, Blizzard i inni wydawcy zgadzają się na nowe zasady dotyczące lootboksów w grach - wiadomość - 2019-08-09
Już w przyszłym roku będziemy znali dokładne szanse wylosowania skórki.

Zaledwie dwa dni temu pisaliśmy o tym, że firmy Sony, Microsoft i Nintendo postanowiły zmienić politykę w kwestii lootboksów. Nowe zasady sprawią, że wydawcy zostaną zmuszeni do zamieszczania informacji na temat szansy wylosowania przedmiotów ze skrzynek w grach. Decyzja ta sprawiła, że wielu z nich, aby móc dalej wydawać produkcje na najpopularniejszych konsolach, zgodziło się na to.

Tacy wydawcy gier, jak Activision Blizzard, Bandai Namco Entertainment, Bethesda, Bungie, Electronic Arts, Take-Two Interactive, Ubisoft, Warner Bros. Interactive Entertainment i Wizards of the Coast zgodzili się na ujawnienie szans wypadnięcia przedmiotu o konkretnej rzadkości w płatnych skrzynkach. Informacje te będą dostępne we wszystkich nowych oraz zaktualizowanych tytułach i mają być prezentowane w sposób zrozumiały i przystępny. Takie funkcje pojawią się już w 2020 roku.

Część członków organizacji Entertainment Software Association (m.in. Capcom, Epic Games czy Sega) nie wydało jeszcze oficjalnego ogłoszenia w sprawie nowych zasad lootboksów. Jeśli jednak wydawcy chcą nadal wydawać swoje gry na konsolach Sony, Microsoftu oraz Nintendo, to poniekąd będą zmuszeni do przystania na narzucone warunki.

Ostatnimi czasy widać, że producenci i wydawcy gier chcą zmienić funkcjonowanie lootboksów. Nie tak dawno przecież ogłoszono, że z Rocket League całkowicie znikną płatne skrzynki, których zawartość nie była widoczna przed zakupem, podobnie jak miało to miejsce w przypadku Fortnite: Save the World. Głównym zamysłem tej idei jest, aby gracze zawsze wiedzieli za co płacą. Za obiema produkcjami stoi obecnie Epic Games, więc można założyć, że nowo wprowadzone zasady dotyczące lootboksów przypadną im do gustu.

GOL Newsroom

Zapraszamy Was do polubienia profilu Newsroomu na Facebooku. Znajdziecie tam nie tylko najciekawsze wiadomości, ale i szereg miłych dodatków.